• acinna

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Mmmbop: Vad underbart att se och höra!!!! Lycka till!!!

• acinna

Lemis: Hoppas också att du får göra spolningen! Här är allt bra. Älskar mina nya skenor till handlederna eftersom händerna inte somnar och gör lika ont längre. Men man får lära sig allt igen eftersom det är svårt att göra saker med fixerade handleder. Har 17 dagar kvar till bf idag!

• acinna

MCT79: Grattis!!! Vad underbart! Blev helt rörd när jag läste ditt inlägg!!!

• acinna

Maximustaste: Välkommen hit! Och jag som tyckte att mitt X var segdraget till 10+0...

Vi håller tummarna för att det inte ska vara spökstreck, utan på riktigt!

För mig tog det sig på första försöket efter mens, då vi fått klartecken från läkarna att försöka igen. Nu har vi 16 dagar kvar till BF! 

• acinna

Maximustaste: Själv har jag båda äggledarna kvar, men den som de opererade i har fortfarande inte läkt eftersom jag blev gravid. Så vi är beredda på att jag kommer att få rejäl ärrbildning i den... Hoppas på så sätt att det blir helt stopp istället. X:et kom från vänster, men Pyret är från höger äggstock och äggledare.

• acinna

Grattis honeybunny, och stort lycka till!!! Det måste ju vara din tur någongång, så varför inte denna?!? ;)

• acinna

Håller med RaraS: Smittar gärna ner er med så det blir plus för er andra också, och lämnar gärna ifrån mig några sömnlösa nätter!!! Har sovit två hela nätter på ett år nu... och då har Pyret inte ens kommit ut än... Vad har dessa graviditetshormoner gjort med mig?!?

• acinna

Lemis: 10 dagar kvar till bf nu! Önskar bebis vill komma ut tidigare, eftersom min ork är snart på minussidan. Jag mår bra så det klagar jag inte på, men idag skulle vi städa och jag orkade dammtorka i tre rum sen var jag slut och sov en timme... Saknar just nu att inte kunna göra saker som man brukar kunna göra...

• acinna

Lemis: Nervös vet jag inte om jag är, men jag vill ha det gjort! Vill ha bebis hos mig nu, och inte bara vara tjock och inte orka göra saker. Men nervositeten och rädslan kanske kommer. Försöker intala mig att kan  så många andra - då kan jag också!!!

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3