• acinna

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Oj, här var de totalt frågandes över när vi bad om spolning av äggledarna efter operationen. De undrade vad jag skulle med det till, och då har jag båda äggledarna kvar... Vi vände oss till ett annat landsting och de bad om mina journaler och jag fick en telefontid av dem med en läkare, men då var det redan försent... ;)

• acinna

Grattis RaraS Och lycka till!!! Vi håller tummarna att det ska gå vägen denna gången!

• acinna

RaraS: Underbart att läsa dina värden. ge dig inte utan ett VUL till!!!

Lycka till till er andra också!!! Vi har ju hela tiden sagt att vi vill ha sällskap med graviditeten!  

• acinna

RaraS: Vi har väntat på ditt sällskap länge! ;)
    Och trots att jag inte skriver så aktivt här längre så läser jag och följer vad som händer, och så klart håller tummar och tår för att det ska gå bra för er alla!!!

• acinna

Sunflower: Vad irriterad jag blir när jag läser om sköterskan du pratade med. Känner igen mig så väl, och ändå fattar jag inte varför de inte kan läsa journalen eller förstå att man är orolig!
    Skönt att du fick telefontid i alla fall! 

• acinna

sunflower: Underbart att höra. Tycker du resonerar bra med hcg-prov och vänta med VUL en vecka. Vi gjorde vårt första VUL i vecka 6+0 och då kunde de bara se hinnsäcken, vilket var positivt efter att ha haft X.

• acinna

RaraS: När vi gjorde VUL i 6+0, bordet det egentligen varit 5+2 eftersom  de flyttade tillbaka oss på RUL 5 dagar. (eller fram... från 20/7 till 25/7, eller från 18+0 till 17+2.) Då var det bara hinnsäck i livmodern, men jag är mest glad för att de visade mig höger äggstock! Konstig man är, är gladare för gulekroppen på höger äggstock än hinnsäcken i livmodern...

RamonaMaria: Välkommen hit, trots att orsaken till att vi alla hittat hit inte är den roligaste! 

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3