Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Ella jade: beklagar ditt x! Hade sj det i juni.
Fick också operera bort en äl.. Fick mens fyra veckor efter op och efter den mensen blev jag gravid igen.. Tack och lov va det inget x. Är i v19 nu.
Ella jade: beklagar ditt x! Hade sj det i juni.
Fick också operera bort en äl.. Fick mens fyra veckor efter op och efter den mensen blev jag gravid igen.. Tack och lov va det inget x. Är i v19 nu.
Ella jade: ja usch det är tungt efter x.. Man får ta den tid man behöver för att läka såren.. Är ju något man förlorar..
Ja nu håller vi tummarna att du blir gravid snart igen:) jag trodde aldrig att det skulle gå så fort att bli gravid igen..
Jag fick göra första vul i v6:) de såg inte så mycke då bara att det satt rätt.. Gjorde ett till i v8 och då syntes ett tickande hjärta:)
Grip: jag har också 4 st ärr:/.. På sidorna skar dom kryss.. Snyggt att ha kryssärr lixom:s.. Det nere vid blygdbenet är typ 2 cm långt.. Man blir påminnd av dem här ärren..
Igår jag va jag på vårat efterlängtade rul! Allt såg fint ut och vi kommer få en till pojke!:D blev framflyttad lite så går in i v 20 idag.. Gud va tiden har gått fort... Helt sjukt!:)
Håller tummarna för er alla som försöker bli gravid igen nu efter x! Som tur är minskar ju inte fertiliteten så mycket efter bortop äl så håll hoppet uppe!
Ella jade: jag körde med äl tester efter op och då blev jag gravid:) båda strecken måste vara lika starka för att det ska va pos så fortsätt testa:) jag har alltid fått två streck på äl tester under hela cykeln men vid äl så blir strecken lika starka:)
Ella jade: blev gravid på första försöket efter op:) är i v 21 nu:)
Jag fick hem brev ca 1 månad efter op och det stod då att allt fanns i äggledaren dem tagit ut.. Dem kollar väl i mikroskop efteråt.. Va skönt att veta att allt va borta..
Tråkigt för alla er nya i tråden med x! Men som tur är så blir många gravida igen annars finns det ju hjälp man kan få..
Jag är i v 22 nu! Fattar inte vart tiden tagit vägen.. Skönt att det går fort iaf:)
Lemis: jag har alltid mått illa vid äl..
Ella jade: vänta ett par dagar och testa igen:) spännande!:) jag hade också ont på den sidan xet var på när jag fick första mens efter op.. Även när jag blev gravid hade jag ont där det inte finns någon äl.. Va livrädd att det va ett till x.. Läkaren sa att det kan ha varit ligamenten.. Blev ju gravid fort efter op så det kanske va därför jag hade ont.. Känner inget nu längre.. Snart v24:)
Ella jade: hade en mens efter op sen gravid:)
Tack så mycke:) tiden går så fort! Tyckte nyss jag hade x!
Jag blev också gravid från "fel" sida nu denna graviditet så det funkar:D.. v 24 idag!:D
Loveliii: vad kul! Då får vi ungefär samtidigt:)