-
Skitläskigt, inte något jag vill göra eg. Vill inte prata med någon främmande om vårt privatliv!Supers skrev 2014-02-03 18:15:48 följande:Spännande och kanske läskigt på en o samma gång Kanske4a :p
-
Oj oj här väller det in plus. Säger grattis till alla! Här kom mensen en dag sen och i morgon är det dags för utredning. Är så nervös! Vill bara att det ska vara över nu...
-
Det blev ingen utredning igår för oss. Vår minsta slog huvudet och vi fick spendera natten på barnkliniken istället. Lätt hjärnskakning och han mår bra trots allt. Så nu får vi vänta på en ny tid igen...
-
Nej vi får snällt vänta på ett nytt brev. Men det borde väl inte ta tre mån till iaf. Det har varit ett omtumlande dygn och jag ser fram emot att få sova i min egen säng i natt. Sonen mår ganska bra idag, lite huvudvärk och trött. Han stod upp på en gunga och ramlade baklänges, som tur var ner i sand. Men blev yr och illamående och kommer inte ihåg fallet. Så vi fick ligga kvar över natten för observation. Men han tycker nog mest det är skoj då han fått tidningar, glass och presenter :)tusa skrev 2014-02-27 15:13:38 följande:Aha, nu förstår jag, du testar för ÄL? Trodde du grav.testade! Är det långt borta? Vi har fått tid för VUL, 18/3, då är jag i v.7+6.
Kanske 4a: Har ni fått nån ny tid? Lillstackarn, hjärnskakning
Skönt när det händer saker! -
Åhh det bara måste vara eran tur nu!!Supers skrev 2014-03-06 18:55:07 följande:Tack söta ni än så länge känns allt kolugnt ;) fråga mig i nästa vecka hihi :)
jag har äl nu så jag tycker vi bestämmer att du och jag ska plussa om en dryg vecka :)
-
Hej tjejer jag har full panik!! Tror jag har fått ett nytt utomkveds
Jag fick min mens som vanligt 20/3 blödde som vanligt 4-5 dagar, som jag brukar. Testade negativt 1,2 och 3 dagar före mens. Har haft molvärk hela tiden sedan mensen slutade och tyckt det känts annorlunda, fick finnar för två dagar sedan. Tog ett äl test i morse dag 11 och det är positivt. Jag brukar ha äl dag 16-18. Kände att något var fel, fick en liten brun flytning på kvällen vid 18 och tog ett gravtest och det är jättepositivt! Hjälp!!! Jag vet att man kan blöda och vara gravid men jag har aldrig gjort det under mina tre normala grav. Varje gång jag fått sena positiva test och blödningar har det varit utomkveds eller missfall. Shit varför händer detta mig. Jag hade hellre sett att vi inte lyckades denna gången heller än ett X till. Då ryker min sista äggledare och det blir inga fler barn här
.
-
Ska ringa i morgon men det känns inte bra :(Kingston skrev 2014-03-30 21:06:04 följande:Saturnus: vi gjorde spolning 5 månader efter. Men det var något jag tjatade mig till pga endometrios och det var alltså inget läkarna planerade eller rekommenderade.
Kanske 4: kan du inte uppsöka en kvinnoklinik? Hjärnspökena kommer inte släppa förrän du får svar. Jag hoppas ni faktiskt har lyckats! :) -
mariekarolina skrev 2014-03-31 09:10:36 följande:Håller tummarna att det inte är ett till X! Men skulle det mot förmodan vara det så finns det fortfarande en chans att äggledaren går att rädda, men jag håller mina tummar att det i bästa fall är en normal graviditet <3
Tack ska till kk kl 10. -
De hittade ingenting som vanligt, fick ta hcg och ska tillbaka på onsdag. Det enda hon såg var en förtjockad slemhinna. Så nu är karusellen igång igen...
Jag vet att det finns chans via ivf, men vi har tre barn redan och känner inte att det är värt risker och pengar att göra ivf för ett fjärde. Men vi tar en dag i taget just nu.
-
Tack ♥