• Mmmbop

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Haha, så varmt är det inte nu iaf =) Men jag hoppas det spricker upp snart. Igår kväll var det faktiskt riktigt ljummet.

• Mmmbop

Jag har varit på RUL idag och det gick bra! Allt såg fint ut, jag är så lättad och glad! Troligen ska jag få en liten tjej! Jag som var så säker på att det var en kille =) Tänk så fel man kan ha.

• Mmmbop

Ja!! Nu får man oroa sig fram till överstökad förlossning istället =) Härligt!

• Mmmbop

Det tror jag det gör! Jag har en bra känsla =)

Jag ska också börja titta lite mer aktivt på barnvagn nu, på blocket bland annat tänkte jag.

• Mmmbop
    Sunflower Sthlm skrev 2011-10-06 08:42:42 följande:
    Grattis Mmmbop, vad härligt! Ytterligare en milstolpe avklarad! Vad har du för BF? Själv går jag in i vecka 25 imorgon, helt galet. Förstår inte var tiden tagit vägen. Vi har köpt barnvagn och en fleece-overall. Ville inte riskera att stå utan i vinter. Glad Vet inte vad du vill ha för barnvagn men vi köpte en av 2011 års modell. Väldigt billigt eftersom de ska bytas mot 2012 snart.
    Jag frågade lite på babyproffsen om de inte skulle ha utförsäljning av 2011-modellerna snart och fick något vagt svar =) Men ska hålla koll. Jag vill helst ha en Teutonia Cosmo tror jag.

Jag har BF 2-3 mars, så jag går in i vecka 20 på lördag =) Craaaazyy!! Tiden bara flyger fram! Hur ska jag hinna renovera klart innan mars??

Gött med vecka 25, du måste ha en redig kagge nu då?
  • Mmmbop

RaraS; Ska absolut kolla den sidan! Tack för tipset. Jag bor ju i Stockholm så det gör det lite enklare, det finns så många vagnar här!

Supers: Mens är skittrist men det låter ändå som du håller modet uppe! Snart blir det bebis för er också!

• Mmmbop
    kanske 4a skrev 2011-10-10 12:20:46 följande:
    Nu är äl över och jag tror inte vi har så stor chans. Vi fick bara till det en gång och det var innan de typiska äl flytningarna. Så jag får nog ställa in mig på ett fjärde försök. Ska försöka fokusera på de sista tre veckorna i skolan nu istället, men det är ju så svååårt :)
    En gång är allt som krävs =) Spermier lever i fem dygn
  • Mmmbop

Håller tummarna för er som väntar på BIM nu! Komigen! *hivar lite grav-hormoner åt ert håll*

• Mmmbop

Ledsen, jag ser inget. Men det betyder ju nada eftersom det är så tidigt och kamerabilder är så svåra att tyda! Jag håller tummar och tår att strecket du anar blir starkare och starkare! En sån bildserie skulle bara grymt trevligt i den här tråden igen, nu var det längesedan någon plussade igen!

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3