• Mmmbop

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Gött att höra ifrån dig Lappgeten! Trist att det inte verkar ta sig på naturlig väg! Förhoppningsvis får ni bra hjälp!

Kul att gården börjar snurra! Du får gärna posta lite fler urgulliga bilder =)

Kram

• Mmmbop

Lemis: Jag testade också akupunktur nu sist och det tog sig, vet inte pga av vad, men det skadar ju inte att testa!!

Lappgeten: Herregud vilka underbara sötnosar!!

• Mmmbop

Jag går nästan bara hos min privata gyn, hon är bäst! Hon gör allt, tar prover, ultraljud, cellprover... You name it.

• Mmmbop

Hej, nu är jag åter från gyn och min plutt sitter alldeles rätt! Mitt i livmodern! Den är minimini, 1,3 mm lång och ligger och flyter i en bubbla av fostervatten.

Inga hjärtaslag förstås är ju bara i typ 4+5 eller 4+6 men underbart ändå!
  • Mmmbop

Tack allihopa!

RaraS: Nej, inget återbesök. Men jag funderar på att boka ett privat i vecka 11 eller 12. Funkar ju bra på MammaMia här i stan. Bara för att få se den igen =)

• Mmmbop

Tack alla!

Och tack för tipset Mika, jag ska kolla Ultragyn också. Har ju gått där en gång nu, så det kanske är lättare att få tid igen då...

• Mmmbop

Nä, jag var hos min privata gyn. Hon går på semester nu så det var inte så stor idé att be om ett nytt. Så det är bara att tro på att allt är bra ändå =)

• Mmmbop

Jag fick också vänta, det vart väl fem månader efter x:et. Min gyn ville att det skulle läka ordentligt. Jag tyckte inte att det gjorde jätteont, men jag hade ju inga stopp

• Mmmbop

Oj, grattis (eller vad man ska säga)... Men skönt att eventuellt få en lite ordentligare utredning.

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3