Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Mika: jag är också nöjd med den hjälpen jag fick sp jag kan "tyvärr" inte vara med. Men vilket bra förslag, gör't! Lycka till! Hur mår du flrresyen? Känner du något än?
Mika: jag är också nöjd med den hjälpen jag fick sp jag kan "tyvärr" inte vara med. Men vilket bra förslag, gör't! Lycka till! Hur mår du flrresyen? Känner du något än?
Grattis sunflower!
Hej på er!
Det var ett tag sedan jag var inne nu. Jag har varit och spolat äggledarna och fått konstaterat att det troligtvis är stopp i den ledaren som mitt x satt i. Mao så har jag bara chans att bli gravid varannan gång, tror inte på att andra äggledaren fångar upp ägget. Så mitt 11:e försök nu blir egentligen bara mitt 6:e. Vet inte om det är bra eller dåligt, känner bara tomhet just nu. Känns inte som att jag någonsin kommer blir gravid igen..
Jo, men jag tror inte på att funkar hos mig iom att jag har min defekta äggledare kvar. Jag har väldigt svårt att se att ett ägg skulle åka ner en bit i den, vända, och sedan fångas upp av den andra. Men det är väl bara jag det..
Supers: Tack! Läkaren tyckte att vi skall försöka själva i 6-12 månader till, sedan rekommenderade han ivf pga min ålder. Då är jag 36, ingen hög ålder för ivf, men sannolikheten att lyckas minskar ju även där. Suck.. Hur går det för dig? Du verkar bara på banan igen! skönt! :o)
Jag vill gärna fika, men bor i göteborg..
Grattis, Mmmbob!