• Anonym

    Att slicka "där bak"

    Jag skriver anonymt...för att okunskap är lite pinsamt.
    Min partner vill att jag ska slicka honom i rumpan. Och det har jag väll egentligen inget emot. Men jag undrar om det kan vara farligt? Med tanke på bakterier och sånt man slickar i sig. Kan man bli sjuk?

  • Svar på tråden Att slicka "där bak"
  • Anonym

    Gör det i duschen så kan du se till att det är ordentligt rent innan.

  • Anonym

    Kan inte föreställa mig något äckligare. Skulle isåfall vara att äta någon annans spyor. Isch.

  • Anonym
    Anonym (kuwakkkr?) skrev 2010-02-20 04:16:12 följande:
    Men hur kan man vilja slicka någon i rumpan? Njah, förlåt, snubblade bara in här, skall inte lägga mig i, ha' det så skönt..
    Anonym skrev 2010-02-20 04:15:32 följande:
    Kan inte föreställa mig något äckligare. Skulle isåfall vara att äta någon annans spyor. Isch.
    Tycker synd om er.. Alla jag "träffat" som har den inställningen har varit tråkiga i sängen. 
  • Anonym

    Väldigt intressant. Tyvärr har jag ingen erfarenhet av detta men har tänkt på det, så nu fick man veta lite mer. Tycker det verkar mysigt. Det blir nog hem och prova :P

  • Anonym

    Åh, det är ju helt fantastikst underbart att få! Tjejer som har en man som inte ger där missar verkligen något.
    Har däremot inte fått ge min karl eftersom han har total fobi när det gäller hans egen rumpa. Jag är väldigt sugen på att utforska det området då jag hört historier om fantastiska orgasmer. Undra hur man får med mannen på det?

  • Anonym

    faan va äckligt, slicka en annan i rövhålet!! bara tanken får mig att vilja kräkas!!! analsex är helt ok, men inte slicka där!!!

  • Anonym

    Är det någon mer än mig som tycker det är viktigare att kvinnan är rakad i stjärten än på musen?

  • Anonym
    Anonym (Scatlover) skrev 2010-11-15 13:52:58 följande:
    Det är ju det bästa om man slickar där och personen bajsar samtidigt! Så förbjudet och upphetsande ;-P

    Inskränkta människor däremot är en sjuk turnoff. Jag fattar inte att sådana människor ens får ha sex...
    Ja, för alla som inte uppskattar att käka lite bajs med ett glas Chablis till är ju inskränkta, eller hur...
  • Anonym
    FixarFrasse skrev 2010-11-13 10:51:59 följande:
    Hmm, det här ger en något annorlunda innebörd till begreppet "Rövslickare"....
    Jag älskar att blanda in analslickandet i ett bdsm sammanhang. Jag står på knä framför flickvännen och hon bara vänder sig om, särar på skinkorna och tvingar en att slicka.
  • Anonym
    Dionysos skrev 2010-10-18 00:24:26 följande:
    Det är fantastiskt skönt att både bli slickad av frugan och att slicka henne i anus.

    Men visst måste man vara ren. Vi brukar köra med olja, först smeker och runkar hon mig med olja (otroligt skönt det med) sen smeker hon oftast mitt anus och lirkar in ett finger medan hon suger mig. Fantastiskt skönt.

    När man har använt olja så där är man helt ren efter ett tags behandling. Det är otroligt skönt när hon ställer sig bakom mig och lirkar med tungarn i mitt oljade anus. Ibland ber jag henne också om att köra in två fingrar samtidigt som hon runkar mig. Mmmm :)

    Det var inte förän jag började smeka min frus anus som jag kirrade att slicka henne till orgasm, visst har hon uppskattat mina slickningar tidigare, men nu kommer hon alltid när jag slickar henne och smeker hennes anus - en fantastisk skön känsla även för mig.

    Fast hon har inte uppskattat att bli slickad i anus lika mycket som jag - inte förän igår. Jag berättade att jag tänder och blir grymt kåt av att spetsa min tunga och köra in den i hennes anus. När jag väl berättade verkade hon även gilla det mer.

    Jag viskade i hennes öra hur kåt jag blir av tanken på att slicka hennes oljiga anus. Jag bad henne ställa sig svankande på knä så att jag kunde se hennes rakade anus, sedan körde jag in min tunga. Jag nästan kom på kuppen.

    Jag har en skön fru, på tal om det så är hennes andra, eller ska vi kalla det första hål minst lika skönt.Tungan ute

    Analsex är jag inte så intresserad av, jag är lite skraj att göra illa henne. Endast om hon bönar och ber om det, men det gör hon inte. Vi ha testat och det vart varken succe eller fiasko
    åh vilken fin man du verkar vara, jag gillar verkligen din sista rad Var rädd om din frus bak, den ska hålla hela livet!
  • Anonym

    min kille slickar mig därbak brukar gränsla över hans ansikte  då slickar han  överallt skit skönt tom stoppar upp tungan där underbart och han har  då inte blivit sjuk...

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-06-28 13:21:11 följande:
    min kille slickar mig därbak brukar gränsla över hans ansikte  då slickar han  överallt skit skönt tom stoppar upp tungan där underbart och han har  då inte blivit sjuk...
    men att ta kuken där bak gör för ont  är oskuld där men vi övar en dag kanske de går
  • Anonym

    Såklart att man kan bli sjuk av att slicka i sig alla bakterier man har i anus, det är bland annat därför det är så viktigt att tvätta händerna efter man bajsat! Det vet väl varenda vuxen individ eller?
    Sedan ATT andra väljer att slicka rumpa, det bryr jag mig inte om, men ur hygienperspektiv= ja man KAN bli sjuk!

  • Anonym
    redneck girl skrev 2010-02-23 11:25:16 följande:
    har inte hänt oss på 20 år iaf.vi pillar oss inte i baken och sen i ögonen iaf;) vi är nog mer hygieniska än de.skulle man få magsjuka av partnerns bak,så skulle man få det iaf...om man kysser denne med.alla tvättar väl rumpan innan man sätter i gång att slicka,hoppas jag.
  • Anonym
    Anonym (totte) skrev 2011-09-03 04:01:57 följande:
    jag har slickat min fru där bak minst hundra ggr och flera gånger tagit hennes hennes bajs i munnen och svalt.
    Jag har aldrig blivit sjuk av det.(kanske pga av att jag redan är sjuk ( i huvudet ) hi hi 
    men euw?
  • Anonym
    Anonym (Kakan) skrev 2011-09-03 04:54:47 följande:
    Oj, visste inte att intresset för rövslickeri va så stort ^^
    Själv blir jag äcklad av bara tanken på att jag skulle slicka min karl därbak.. eller han på mig Kräks

    Skönt .. Verkligen ???
  • Anonym
    Anonym (Kakan) skrev 2011-09-03 04:54:47 följande:
    Oj, visste inte att intresset för rövslickeri va så stort ^^
    Själv blir jag äcklad av bara tanken på att jag skulle slicka min karl därbak.. eller han på mig Kräks

    Skönt .. Verkligen ???
    Håller med.
  • Anonym
    Anonym (Kakan) skrev 2011-09-03 04:54:47 följande:
    Oj, visste inte att intresset för rövslickeri va så stort ^^
    Själv blir jag äcklad av bara tanken på att jag skulle slicka min karl därbak.. eller han på mig Kräks

    Skönt .. Verkligen ???
    Det är ju rätt skönt, tror att ni har missat något
Svar på tråden Att slicka "där bak"