Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Här peppas det, del 9

Åttan skrev 2010-09-25 14:30:23 följande:
    joo..

Jag hoppas att jag ligger å föder barn imorgon ja.. 
    När är det nu du har bf?
  • MiAmore

Men vad f... Fortfarande ingen glad gubbe på äl-testet, och ändå har jag känt mig mensig o haft rikliga flytningar i en hel vecka nu, och ont i äggstockarna ett par dagar. Gissa om jag är frustrerad!! Så antingen har jag redan haft äl, eller så har den inte kommit ännu. Suck.

• MiAmore
    Åttan skrev 2010-09-26 13:06:28 följande:
    jag skulle då testa mig på ett vanligt test..  med två streck.. där ser du ju om stegring är på g...
    Ska göra det nästa månad om det inte tagit sig denna månaden
  • MiAmore
    Tekla78 skrev 2010-09-26 14:41:44 följande:
    Kunde inte hålla mig o testade i morse. Verkar som om mensen kommer idag eller imorgon iaf... Ska iväg på resa med jobbet o ville ha koll på om jag var gravid. Tidigare har jag haft 26-dagarscykler, men det verkar bli 27 eller mer denna månad. Hejar på MiAmore i sänghalmen o Jeskan i födsloarbetet:)
    Tråkigt att det blev neg, men kanske skönt om du ska ut o resa? Så att du kan dricka med gott samvete menar jag *ler*
    jakeline skrev 2010-09-26 15:10:02 följande:
    jag hejar på från mitt hörn också! Har dock inte så mycket energi...
    hihi, trötter? *ler*
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-09-27 13:58:53 följande:
    pratade med min kollega om det, och hon sa att jag itne alls var så här trött förra gången... :P så jag kommer inte ihåg fel... Det var ju skönt. Men nu har man ju en liten knodd som gör att man sällan får sova hela nätter, så det kanske itne är så konstigt att man är tröttare den här gången.
    Ja allt kommer säkert bli annorlunda under andra graviditeten mycket för att man har ett barn sedan innan
  • MiAmore

Kan ni det här med flytningar? Jag blir inte klok på mina nämligen. För en vecka sedan hande jag en "seg gummiliknande" flytning med lite mörkrött i sig. Efter det har mina flytningar varit rikliga, tunna o genomskinliga. Idag är dem vita blandat med genomskinligt segt.. Vad händer??! Har jag haft äl redan eller har jag det typ nu?

Svar på tråden Här peppas det, del 9