Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Här peppas det, del 9

Åttan skrev 2010-09-23 14:49:31 följande:
    Kan nog tänka mig att de har slagt vad på riktigt ja..   samtidigt som de kanske retas med mig en smula.. men slagit vad med pengar.. det har de nog gjort... 
    Låt dem slå vad om dem vill det.. Det är ju med all säkerhet bara en kul grej, dem är säkert inte dem enda som gör det när vänner är gravida. Det betyder ju inte att dem VILL att du ska gå o ha ont, eller att dem menar något illa med det. Men om du nu tar illa upp av det, säg det till dem i stället för att gå runt o må dåligt
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-09-23 15:00:33 följande:
    haha se till att få karln i säng och ha ett riktigt hett sex så ska du se att det kommer igång... men vilka dumma vänner du har.

Miamore--> jag är i vecka 7 nu. har berättat för kollegorna och mammorna. och några till... lätt att åka iväg på middag när man inte får dricka alkohol eller äta vissa saker liksom... Men det var makens fel... han berättade det jättetidigt...  Men den här gången känns det inte som om man vill vara hemlig lika länge. Men jag har inte gått ut med det på bloggen eller på FB ännu. Gör det efter inskrivningen.
    Vad tyckte dem då? Blev glada antar jag Ska ni ta reda på könet? MInns inte om ni gjorde det med Éomer?
  • MiAmore
    Åttan skrev 2010-09-23 15:08:43 följande:
    jo men det har jag gjort.. om man läser allt så skrev jag ju att de skulle ta å ge sig på slutet...  jag mår inte dåligt av det. blir bara irriterad på dessa människor.. är väl lätt å bli det så här i slutet när man är less på allt å alla å bara vill ha sin lilla skatt hos sig antar ja..
    Jag förstår som sagt hur du känner dig och tycker inte att dem är schyssta, jag hoppas att det framgick av mitt inlägg *ler*
  • MiAmore

Fortfarande ingen glad gubbe på äl-testet. Trodde att jag skulle få det idag, men icke. Hade lite ont i vänstra äggstocken i morse, men sedan har jag inte känt mer efter det. Aja.. Det är väl bara att fortsätta testa och sexa till det då o då..

• MiAmore
    Åttan skrev 2010-09-24 16:27:45 följande:
    yes... inte ge upp..  ibland kan man ju ha ont ett par dagar innan  det ger utslag.. du testar inte med vanliga hederliga testar med?
    Jo det är väl så.. Jag kör med CB digital
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-09-24 21:40:13 följande:
    Det rä trist när den inte dyker upp... Men regelbundet sexande är ju bra! :P Bara karln är med på det... jag hejar på! :P
    Ja bara det inte sker var annan dag så är han med på noterna *ler* Tack för hejjandet
  • MiAmore
    Åttan skrev 2010-09-24 22:53:23 följande:
    jo det förstod ja iom att du pratar om den glada gubben..  tänkte att man ibland kan missa älen med de.. jag skulle ha dubbelkollat med vanliga hederliga oxå.. men det är jag det
    Vad menar du med vanliga hederliga? Cb digital är väl lika bra som andra? Eller?
  • MiAmore
    Åttan skrev 2010-09-24 23:24:35 följande:
    jag menar stickor.. där det visar 2 streck..

digital test är bra men det finns risk för att man missar älen om man inte testar precis när man har de höga halterna i kroppen. Det har hänt mig..

jaha.. Hm.. Ok.. Men det borde inte vara skillnad, jag menar, den ska ju ge utslag när det är 24-36h innan äl?
    Här är det fortfarande ingen glad gubbe på äl-testet iaf, men har fortfarande rikliga flytningar och det värker till i äggstockarna i mellanåt. Vi fick till det sent igår kväll iaf

• MiAmore
    Åttan skrev 2010-09-25 14:14:50 följande:
    jo jag vet.. det borde det ja..  men som sagt var.. jag har missat en gång på digital testerna.. men men.. det blir säkert bra..  kanske bara var fel på det testet som jag använde..
    Hm.. Märkligt.. Aja.. jag BÖR få utslag imorgon, har haft känningar i äggstockarna hela dagen idag
Svar på tråden Här peppas det, del 9