Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Här peppas det, del 9

Cornelia13 skrev 2010-10-23 14:24:28 följande:

Bjussar på en magbild från idag, gick in i v 26 idag
    Åh!  Mys!!  Inte aaaalls avis
  • MiAmore
    Cornelia13 skrev 2010-10-23 14:34:44 följande:
    Haha, inget att vara avis på jag lovar, är mest i vägen måste jag säga men det ligger ju en skatt däri synd bara att man måste bli så tjock en liten och lagom mage är allra bäst. Tycker min är så hög just nu. Du får din snart det kan jag se i min spåkula jag har
    Joo.. *ler* Jag älskade min mage och tyckte att den var supermysig, även om den så klart var ivägen OCKSÅ. *ler*

hihi, då får vi hoppas att din spåkula är pålitlig *ler*
  • MiAmore
    Cornelia13 skrev 2010-10-23 15:37:35 följande:
    Senast jul ska ett positivt besked komma er till känna
    Det låter bra Men seriöst.. Det är ingen riktig spåkula, utan du skojar väl bara? Eller? *ler* (hoppas gör jag ju.. att det är en riktig spåkula och att den stämmer *ler*)
  • MiAmore
    Cornelia13 skrev 2010-10-23 21:33:31 följande:
    Nej ingen riktig men kom ju på att jag omedvetet var ganska skojig då jag ju har en (spå)kula på magen, fast det var inte så jag tänkte från början Bara min goda vilja har jag som referens
    haha, ok Hoppas din goda vilja och (spå)kula har rätt då
  • MiAmore

Hej tjejer! Nu har jag varit duktig o hållit mig härifrån i ett par-tre dagar iaf. Har fortfarande inte fått något pos utslag på äl-testet, men jag har äl-flytningar idag, plus att jag har fortfarande ont i brösten och har "mensvärk" i mellan åt (haft detta i 3-4 dagar nu) så äl sker nog om några dagar. Får gärna vänta tills på fred så guben är hemma. *ler*

Jeskan: Kul att få lite uppdatering och att höra att amningen verkar fungera som den ska

• MiAmore
    Fick ett starkt utslag på äl-testet idag! Det kom fram efter bara 30 sek. *ler* Räknar med att jag har äl imorgon eller på fred, så bim runt den 11-12/11. (men jag hade väldigt ont i äggstockarna hela kvällen igår, så det KAN även ha varit så att jag hade äl redan igår även om jag inte fick utslag på äl-testet då. Men det kan ju även ha varit ägget som börjat lossna, men inte lossnat helt, sas. *svammel* ) Vi fick till det igår kväll, och så fort jag kommit hem från jobb på fred ska jag väcka guben och hoppa på honom. Sedan är det bara att hoppas på det bästa.
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-10-27 14:00:55 följande:
    Skrattande Sweet
    Yes.. Nu hoppas jag bara att ägget inte släpper förens på fred och/eller att vi lyckats pricka denna gången, ändå *ler*
  • MiAmore
    Cornelia13 skrev 2010-10-27 20:51:53 följande:
    Krävs ju bara en gång och spermierna överlever ju länge sägs det ju, jag tror personligen på att ha sex en extra gång efter att man haft ÄL då det ju tar ett tag för ägget att vandra och då är det ju perfekt med en liten extra dos. Går  nog bra det här
    Jo det krävs bara en gång om allt klaffar där inne.. Och det är väl det som är det svåra känns det som, att allt ska klaffa *ler smått* Men men.. Har fortfarande ont i äggstockarna, så kanske har inte ägget släppt ännu *ler*
  • MiAmore

Jag har fortfarande väldigt ont i mina äggstockar (framför allt den högra), så jag hoppas att det innebär att ägget inte släppt ännu. Jag tänkte ta ett äl-test nu om en stund för att se om det fortfarande ger utslag. Om det fortfarande ger utslag borde det väl betyda att ägget inte släppt ännu?
    Har hört att en del inte har äl förens det slutat göra ont i äggstockarna. Stämmer detta även på mig så ser jag det som något positivt att jag fortfarande har ont i äggstockarna, med tanke på att guben inte kommer hem förens imorgon *ler*

Svar på tråden Här peppas det, del 9