Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Här peppas det, del 9

Jo jag vet att det bästa är att mer eller mindre ge upp försöken och bara ha sex för att vi vill och har lust, att det är då det tar sig. Men tyvärr är det (som ni vet) lättare sagt än gjort. Jag ska iaf börja med tempning denna månaden. Funderade på att prova apiforce igen nästa månad, men undrar om jag inte ska strunta i allt sådant och endast köra med tempning och regelbunden sex

• MiAmore
    Tekla: Ja om det inte tagit så lång tid med Milo så hade det ju inte blivet någon Milo. *ler*
    Trist att det blev "bättre lycka nästa gång" för dig med. Varför trodde din man att du var gravid?

Jakeline: Spännande! Är det ett stort hus? Lycka till!
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-11-19 14:47:34 följande:
    Nä, men skämtosido. Det ligger ca 400 m från dagis och kanske max en km ifrån där vi bor idag. I ett lugnt villaområde på en tvärgata till "stora vägen" i området.
    Låter perfekt!
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-11-19 15:57:20 följande:
    sen är det ju bara att vi ska trivas också och få lån... men det löser sig oftast tänker jag
    Trivas kommer ni nog göra, eller?
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-11-20 15:45:26 följande:
    verkar inte vara såå många andra intressenter just nu. Och det var verkligen SÅ fint. Det ligger verkligen perfekt för oss, mittemellan dagis och blivande skolan. Sonen behöver inte gå på några stora vägar senare när han ska till skolan. Vill verkligen ha! Nu blir det till att höra med banken vad de säger. TUr att vi har en personlig bankman i makens bank...
    Håller tummarna stenhårt för er!!
  • MiAmore
    Tekla78 skrev 2010-11-21 21:51:55 följande:
    Jakeline, Keep us posted...

Jag har verkligen haft en produktiv helg. Gick upp tidigt på lördagen och bytte däck på bilen (fick hjälp, svårt när skruvarna sitter så hårt), gick på massage, fikade med maken på café medan Ludvig sov i vagnen, lekte en massa med Ludde, fyllde på luft i däcken, hann kolla en kompis nya lägenhet samt åkte med henne och hälsade på en annan kompis för att äta middag.

Idag röjde jag i lägenheten innan jag o Lus åkte till en lekplats några stationer härifrån, bytte farsdagstofflorna på vägen. Kom hem och damsög. Fikade med makens föräldrar + syster och borrade sedan upp en lampa i sovrummet. Puh, efter läggningen slocknade jag som en gris i soffan ;)

Hur har ni haft det?
    Ja det kan man verkligen kalla en produktiv helg Min har varit lite lugnare. Varit i Trelleborg o firat min moster och spacklat lite på andra våningen.. Det är väl vad jag gjort denna helgen *ler*
Svar på tråden Här peppas det, del 9