Här peppas det, del 9
Vart i galleriet?
Vart i galleriet?
Hej tjejer! Har inte varit här på ett par-tre dagar nu. Har inte orkat. Har jag inte jobbat har jag varit för trött. Är hemma från jobb idag. Mådde illa hela dagen igår, och har haft ont o magen o känt mig orolig i magen, fram och tillbaka sen jag steg upp idag. Jag hoppas att det kanske är pga en graviditet och inte vanlig magsjuka, men jag vågar inte hoppas för mycket.
Min temp är fortfarande hög, är på Bim-5 idag (Bim på måndag 13/12. Räknat fel innan). Vågar dock inte tro något förens på lörd eller sönd, om tempen fortfarande är hög då.
Igår (äl+7) hade jag en liten brun blödning/flytning, och mådde som sagt illa hela dagen. Och brösten ömmar och känns spända i mellanåt. Så det är rätt svårt att inte hoppas kan jag säga *ler smått*
Jakeline: Ja nu hittade jag den! FIIIIN! ![]()
Bim-4 och tempen är fortfarande hög, ont i magen och brösten, gasig i magen och det värker till vid livmodern i mellanåt. Åh vad jag hoppas att jag inte är skenis denna månaden!!
Blir troligtvis ingen augusti bebis i heller. *suckar*
Tempen är nere på normal temp och jag har en rätt bra menskänsla i hela kroppen
![]()
EGO: Jag ger inte upp hoppet riktigt ännu *ler* Har inte känt mig mensig mer sedan i morse. Vet att man kan få en rätt ordentlig dipp i tempen precis innan bim, så jag hoppas ju att det är det detta var, ska tempa mig igen imorgon bitti. Är den fortfarande nere på normal temp imorgon är det nog bara att inse att hoppet är helt ute för denna månaden, men idag tänker jag försöka hålla hoppet uppe *ler*
Så var mensen här. *suckar* Är SÅ jäkla trött på detta nu.
Vet att vi bara försökt i fem månader och att det inte är så länge, men jag ser framför mig att vi kommer få försöka lika länge denna gången som med sonen.
Dessutom är det extra jobbigt när man ser vännernas och svägerskans mage växa o bli större och större. ![]()