Inlägg från: jakeline |Visa alla inlägg
  • jakeline

Här peppas det, del 9

jeskan--> kan det inte vara så att han helt plötsligt insett att han ska bli pappa och inte riktigt vet hur han ska tackla det? Du har i alla fall något att skylla på :P hehe. Hoppas dock att det går över snart. 

~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • jakeline
    Åttan skrev 2010-04-17 08:45:35 följande:
    Snart 16 veckor avklarade..  
    Underbart! snart dags för RUL då? :)

Här kom mensen idag så nu kanske det blir lite mer seriösa syskonförsök. :P
  • jakeline
    Åttan skrev 2010-04-17 11:54:16 följande:
    Ja.. på onsdag så är det 2 veckor kvar.. ska dit den 5 maj.. knasigt.. Åå spännande å sätta igång på allvar igen..
    mm fast jag ska försöka att inte räkna coh så... får se hur bra det går :P
    Cornelia13 skrev 2010-04-19 21:41:14 följande:
    Jakeline: Då tycker jag att vi ska följas åt nu, ellerhur?
    Absolut! fast, jag kom just på att vi ska ha cocktailparty den 29 maj, så kanske kör på i juni istället.. :P
  • jakeline

Grattis Tekla, och välkommen i klubben! Spännande att få berätta för vännerna. Vi tyckte det var roligta tt göra det i hemlighet. ;)

• jakeline
    Åttan skrev 2010-05-09 23:59:39 följande:
    Tänkte uppdatera er lite..  I onsdags så var vi på UL.. det var en alldeles perfekt liten bebis i magen.. jätte livlig, den låg å sparkade med benen å viftade med armarna hela tiden. Allt var som det skulle.. Lite osamarbetsvillig var bebisen som inte ville visa upp sitt fina ansikte.. låg med det neråt hela tiden.. men ett par bilder fick vi med oss hem iallafall.. Enligt bebisen storlek så blev jag flyttad 3 dagar framåt så nytt BF är den 2 oktober! Kram på er alla..
    Å vad mysigt!
  • jakeline
    Åttan skrev 2010-05-11 19:16:40 följande:
    Är det någon mer som känner igen sig eller har kännt igen sig i det onda som jag får när jag rör på mig för mycket, framför allt upp å ner upp å ner... tex om man böjer sig ner mycket eller sätter å reser sig upp. Det blir som en kramp el håll känsla i magen.. en liten bit nedanför navlen.. det är där bebis å livmodern befinner sig nu för mig...
    kan ju vara ligamenten också... eller fogarna, fast det låter lite högt upp. kan vara ofarliga sammandragningar också. HUr som helst så är det nog inget farligt. :)
  • jakeline
    Cornelia13 skrev 2010-05-13 22:42:02 följande:
    Jakeline: Hur går det för dig, du som inte räknar
    jag vet inte... :P framåt tror jag. ;)
  • jakeline
    Cornelia13 skrev 2010-05-15 10:48:18 följande:
    Det låter ju väldigt kryptiskt, du får allt prata klarspråk här
    tyvärr är det väl inget roligt kryptiskt... :P ska väl ha mens i dagarna. känns det som iaf...
  • jakeline
    Cornelia13 skrev 2010-05-15 19:14:53 följande:
    Håller tummarna för att det bara känns som det då! Efter hårt arbete är man nu i den eviga väntan, vore ju för bra om det skulle gå på första försöket, men hoppet finns ju där!
    nope... mens.
Svar på tråden Här peppas det, del 9