Inlägg från: jakeline |Visa alla inlägg
  • jakeline

Här peppas det, del 9

wohoo lina! kul att vi ungefär är i samma fas också! :) har väl äl nu och BIM om två veckor då. :) kanske lite senare än du jag har alltid BIM på lördagar.

~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-07-22 22:00:10 följande:
    Skit skoj! Du är inte SÅ långt före mig, jag har Bim på en torsd Fasen vad skoj det varit om vi plussat samtidigt även denna gång. Nästan så att vi får bestämma en dag vi ska testa om inte mensen dykt upp
    fast jag har bim efter dig. den 8e om man nu ska räkna.
  • jakeline

vad roligt att vi är fler i samma fas nu! :) Är säker på att äl är över nu, humöret har återgått till det normala och ingen älvärk. VI fick iaf till det två ggr under veckan så det är ju bättre än vanligt! :P 

börjar jobba igen på måndag... mindre roligt dock... 

• jakeline

lite updatering från mig på verkstadsfronten. BIM på lördag, helgen bjöd på molvärk (ovanligt), nu PMS (inget ovanligt), ömmande bröst (ovanligt)... så än så länge så gissar jag på att mensen kommer på lördag, eller hur?

• jakeline
    MiAmore skrev 2010-08-03 20:39:12 följande:
    Låter som att du är lika osäker på om det kan ha tagit sig eller om mensen kommer trots allt, som jag? Har haft en massa symptom som tyder på graviditet enda sedan äl i princip, och har väl fortfarande det, men just nu känns det som att mensen skulle kunna komma när som. Bim på torsd. Så det vet i katten... Vi får hålla tummarna för varandra!
    vi får göra det! jag vill så gärna! men samtidigt vill jag inte hoppas för mycket för jag vet hur besviken jag blir. Speciellt nu nrä vi verkligen har legat it... no pun intentendet :P
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-08-03 21:03:38 följande:
    Jag har lite blandade känslor huruvida jag vill ha blivet gravid denna månaden eller inte.. Vill för att jag längtar efter och vill ha syskon till Milo. Men samtidigt så har jag som jag nog sagt innan, lite dåligt samvete för om jag skulle bli gravid så fort efter att jag skrivet på papperna om fast anställning. Plus, att Milo är inte speciellt rolig att ha att göra med vissa dagar. Humör värre än ja jag vet inte vad *ler smått*
    det förstår jag. Éomers humör går upp och ner. förskola igen efter semestern gör ju sitt till. trött och grinig när han kommer hem, men solstråle när han är där... :P haha
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-08-03 21:11:46 följande:
    Jo Milos humör går också upp o ner. Igår var han på riktigt härligt o glatt humör hela dagen, och det var han hela förmiddagen idag med. Men eftermiddagen o kvällen har har inte alls varit rolig. Tror att han känner av att hans mamma inte är helt 100 (molvärk i snart två veckor, spända o ömma tuttar, trött) i form just nu o har mycket i huvudet
    ja, de har ju en förmåga att känna på sig saker, de små liven... Hoppas att det blir bättre snart!
  • jakeline

det skulle ju vara så kul om vi följdes rätt tätt igen! själv vet jag inte vad jag ska tro... lite molvärk, lite pms, lite onda bröst...

• jakeline

mensen kom igårmorse.... hann börja hoppas för kroppen kände så annorlunda. ingen bra dag igår.. mensvärk och bakfyllan från helvetet...

Svar på tråden Här peppas det, del 9