Inlägg från: jakeline |Visa alla inlägg
  • jakeline

Här peppas det, del 9

MiAmore skrev 2010-08-09 18:18:47 följande:
    Tråkigt vännen Men maj bebis låter väl rätt bra va?
    Tekla78 skrev 2010-08-08 14:16:43 följande:
    Attans MiAmore och Jakeline!

Själv undrade jag idag för en sekund om jag inte kunde vara gravid trots mens eftersom jag var så illamående och ont i ryggen... Illamåendet följer nog huvudvärken som ett resultat av jobbångest och ryggen, ja, kan väl vara dålig lyftteknik eller något.
    jo kanske Tungan ute
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-08-10 20:11:02 följande:
    Ja tyvärr är det nog lika bra att vänja sig vid att vara skenis. Men ska försöka hålla mig härifrån så mkt som möjligt från äl och fram till mens/plus. Kanske kan det hjälpa något iaf. Kanske. *skrattar o ler smått*
    När i februari är det uträknat till?
    2/2 står det i hennes sidfot

Jag är så avis på er som är gravida... vill också... De mörka tankarna har börjat göra sig påminda nu...
  • jakeline

allt skulle vara ännu bättre om vi inte sov på golvet... :P sängstomme brakade i förra veckan. INTE pga något vilt sexlekande, mind you. :P

Ja jag försöker tänka positivt, och tycker att jag har försökt göra det hela tiden. Förklarar bort det med att vi ju inte försökt så aktivt och så vidare... Men det har ju gått 9 månader nu... och vi har tajmat äl nästan varje månad. Men jag försöker att tänka glada tankar

• jakeline
    MiAmore skrev 2010-08-11 21:34:27 följande:
    hehe, nej HOPPAS ju inte, men man vet ju aldrig med tanke på hur lång tid det tog med Milo *ler*
    nej det är sant. och ändå har man hört att det tagit sig fortare med tvåan... jaja det är bara att försöka hålla modet uppe
  • jakeline
    Cornelia13 skrev 2010-08-12 10:00:00 följande:
    Jakeline: För mig var det inte så, vi försökte ju över 1 år innan jag fick hjälp med pergotime. Kanske att du ska kolla upp med en gyn. Även fast du verkar ha regelbunden mens så kan det ju vara så att du har så att äggen släpper innan de blivit tillräckligt bra tex. För mig är det ju så att jag bildar massa äggblåsor men av okänd anledning släpper de aldrig. Mina problem började ju efter första då jag gick upp i vikt och jag vet efter att du själv sagt det att du ju inte är pinnsmal om jag tolkat det rätt. Jaja en massa babbel och tankar från mig ,men det är ju inte roligt att gå runt och vara orolig bättre att ta reda på det då. Det kan ju bara behövas små justeringar och så går det mycket lättare. Kram på dig!
    JO man vet ju inte... Har sagt länge att jag ska ta mig till BM för en koll. Men man vill ju inte tänka att något är fel, inte än, liksom. jag väger ju mindre nu än innan Éomer... Ja jag vet inte
  • jakeline

Miniluvan... jag kanske har missat, men har lillebror fått något namn?

Här är det limbo ja... Bim på lördag eller så... ingen känsla i vanlig ordning. Försöker att itne spekulera och känna efter. Men brösten är nog lite mer ömma än vad de brukar vara...

Svar på tråden Här peppas det, del 9