Inlägg från: Thelma82 |Visa alla inlägg
  • Thelma82

Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4

Precis varit på BVC. Klara följer "sin" kurva så fint. Gick superbra med vaccinationen också, hoppas att hon slipper smärta och feber det kommande dygnet också.

Tog förstås upp Klaras skrikiga/gråtiga vecka och ssk trodde faktiskt att det kan ha berott på kli mellan benen. Det var ju det jag misstänte, men släppte det helt efter samtal med sjukvårdsrådgivningen. (som sa att vi ej behövde oroa oss om hon ej var röd på andra ställen i "blöjområdet"
    Här har lilltjejen försökt säga till och man fattar ingenting... Stackarn. Eller så har hon haft ont i magen också...eller bara...... men hursom är hon bättre nu så jag ska sluta tjata om detta

♥ Klara 091129 ♥
  • Thelma82

katharina - usch vad jobbigt det låter! Har du ringt sjukvårdsupplysningen? Hade jag haft det som du hade jag åkt till förlossningen bums! Så ont tycker jag inte att du ska behöva ha!

♥ Klara 091129 ♥
  • Thelma82

Hmm,
    är tråden uppdelad i månadstrådar också? Eller är det bara februaribebisarna som har en separat?
    Hojta till om decembertråd finns eller om någon vill starta en :)

♥ Klara 091129 ♥
  • Thelma82

Thigger - Förlåt! Tänkte "Grattis" men glömde skriva orden. Så: Grattis till lilla Tyra!

♥ Klara 091129 ♥
  • Thelma82

Idag är det väldigt hög tid att skicka in namnpappren! Har varit så mycket med allt att alla praktiska grejer hamnat på efterkälken. Men nu när både jag och Klara får vara pigga och krya skall det sista fixas.

Vi har dock svårt att bestämma oss! Har fyra namn som jag vill ge Klara, men är rädd att det blir lite mkt då hon redan har ett dubbelefternamn.

Hur många namn har ni valt/kommer ni att välja?

♥ Klara 091129 ♥
  • Thelma82

FridaSofia - enligt en av mina bästa vänner som är fotograf så är Proprint överlägsna i bildkvalitet. Framkallade julkorten där och de blev jättefina   Kolla http://www.proprint.se/ (hämtas ut på renmarkstorget)
    Prismässigt så har ju t ex vistaprint galna erbjudanden. Registrerade mig hos dom då jag var sugen på muggar mm som julklappar som tyvärr ej blev av, och får det ena erbjudandet efter det andra till mailen. Verkar vara i princip gratis, men finns säkert nån hake 

♥ Klara 091129 ♥
  • Thelma82
    Fika Mekka Onsdag kl. 14

Emma och Klara (Thelma82)
    Anna och Tove (lillaspindeln)
    Sofia och Amanda (sofiaah)
    Anna och Stella (skogsblomma)
    Sofia och Astrid (lilla p i världen)
    Margret och Maria (EnBebis)
    Erika och Nike (knottet1)

Klara är så pigg och glad idag så jag plockar bort vårt "kanske". Vad roligt att vi blir så många!
    ♥ Klara 091129 ♥
Svar på tråden Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4