Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4
Tack för igår fikatjejer! Trevligt!
Tack för igår fikatjejer! Trevligt!
VeganMaria - Oj, vad häftigt att klara det nästan helt på egen hand, imponerad! Även om det var ofrivilligt att skippa EDA så fixade du det!
Sussieluskan - Vad trevligt, ser fram emot det!
Klara sov ÅTTA hela timmar inatt. Var helt snurrig när Martins väckarklocka ringde och trodde att han hade ställt den fel eftersom Klara inte käkat en enda gång. Men nej, tjejen sov till 05.30 utan nattmatning! Oj vad skönt det var att sova en hel natt, känner mig som en ny människa!
VeganMaria - Instämmer med alla föregående talare: oj vilket sött namn! Jättefint!!
Jag och Martin diskuterade nyligen hur mkt vi känner oss som förälder resp. man/kvinna/övriga identiteter (t ex utifrån yrke). Intressant!
Att berätta alla vändningar diskussionen fick hade blivit långdraget, men igår kom iaf älsklingen hem med en jättestor blombukett till kvinnan i mig och ett sött världens-bästa-mamma örngott! Inte alls likt honom, även om han kan vara väldigt omtänksam och romantisk på andra sätt. Det brukar vara jag som står för gullipluttandet härhemma,. Men igår behövde jag det verkligen och blev alldeles rörd ♥
Hej!
Hur går det för alla sjuka bebisar? Har ni fått komma hem än? Tänker på er...
Igår var vi ute och grillade och prommade på isen bortanför Täfteå. Vi hade med oss halva bohaget för att fixa alla tänkbara situationer kring Klara - men hos sov sig igenom nästan hela utflykten. Oj så mysigt hon såg ut att ha det därnere i dragpulkan! Kommer definitivt att bli en repris på detta!
Kom ni er iväg på promenad "broarna runt" i veckan? Jag var nära att haka på men det kom saker emellan.
Är det någon som är sugen på promenad nere vid Nydalasjön till veckan och/eller luncha på...tappar namnet......restaurang här på Mariehem iaf.. ? Vore jättetrevligt! Har tänkt ta mig ut på en promenad varje dag, om vädret tillåter...
Nu ska vi strax iväg på infoträff inför babysim. Någon mer som ska gå? För oss blir det mötet kl. 10.30.
Ha en fin söndag!