Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly för oss inbitna del IV

Sanna Larsson skrev 2010-06-21 20:01:42 följande:

Jag och min sambo driver en outlet i Handen.

Mvh,

Sanna Larsson

Tillåt mig att asgarva!!!!!!
  • Mabimao
    Jontesfru skrev 2010-06-21 21:06:46 följande:
    o mitt i allt har hon flyttat... från Handen till Kiruna
    Ja herregud!

Jag fattade aldrig det där med forumsvärd, vart står sånt?
  • Mabimao
    Frösötös skrev 2010-06-21 21:36:59 följande:
    Tro det eller ej men jag har planerat min semester sa illa att jag missar starten pa Mathilderean Skäms. Sitter just nu pa Mallorca och kan inte riktgt slappa tanken pa en Nymph nosleve i powder. Om nagon av er som ska dit kunde tanka er att kopa en at mig skulle jag bli sjalaglad. Inser att det ar frackt att fraga och naturligtvis satter jag in pengar pa ditt konto i farskott for internetdosan har jag minsann med ha ha. Lite problematiskt med storleken: jag kan ha 2 i fargen multi men har hort/last att det skiljer i storlek mellan fargerna . Nagon som vet? 
    Ring Mathilde och köp den direkt i telefonen så kan du säkert hämta den när du kommer hem. De brukar ju även skicka om man handlar över telefonen. De är urgulliga där!
  • Mabimao

Alla bara reafyndar överallt. Jag vill med!!!!!!!
     Letar efter Lovely knit i 3 eller 4 till 50% (kan inte försvara ett köp till annars....) och bastoppar och en mrs rodgers......

Har ringt en del butiker som haft 50% rea och som skickar, men ingen tur so far.....

Ha en fin dag töser!

• Mabimao
    Jontesfru skrev 2010-06-29 20:40:05 följande:
    jo det är en jättefin klänning som jag ju i övrigt är jätteglad för att jag vann, men man vill ju veta om att den är sönder när man budar...

Jag bara grämde mig för jag valde mellan denna o en kjol, men jag köpte alltså klänningen istället
    Jag tycker helt ärligt att det vore ojuste att "dra ner staplarna" som du skrev utan att ge säljaren en chans. Det kan ju vara ett misstag.........
    Att ge dåligt omdöme utan att först kontakta tycker jag är "lite dåligt omdöme"
    Förhoppningsvis kan du skicka tillbaka den och allt är frid och fröjd! Hoppas det löser sig!
  • Mabimao

.........sorry.......läste inte klart råden innan jag "la mig i".........ser att du redan mailat henne.
    Skönt att det verkade gå bra.......så på´t igen och fynda dig en kjol

• Mabimao
    Jontesfru skrev 2010-06-29 23:39:11 följande:
    Hej
    Jag har mailat säljaren för det är ju det bästa att lösa det så helt klart. Har dock inte hört något från henne än. Får se får se.
    håller tummarna!
  • Mabimao

Nån som vet om det fanns några Lovely knits på rean på Haeven i Örebro?

• Mabimao

Nån som vet när Mathilde sänker till 50%?

• Mabimao
    Frösötös skrev 2010-07-05 19:11:12 följande:
    Titta här www.blocket.se/dalarna/Odd_Molly_Koftor_28310...
    Väldigt lågt pris och olika bakgrunder.
    Tredje bilden har jag för mig att jag sett innan.......... Känns helt klart skumt. Om jag vore säljare och allt var i ordning skulle jag nämnt något om bilderna..........
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV