Odd Molly för oss inbitna del IV
Jag letar med ljus och lykta efter en blå Lovely knit och en almost black Tenfold på rea......stl 4.......
Nån som sett på rea....mer än 30%?
Pretty please!
Jag letar med ljus och lykta efter en blå Lovely knit och en almost black Tenfold på rea......stl 4.......
Nån som sett på rea....mer än 30%?
Pretty please!
Köpte en granmas idag.....har aldrig tänk köpa en. Men kunde inte låta bli till 50%.....
Känns ju som om jag kan sälja den utan att gå back om jag ångrar mig
Hur använder ni den? Jacka, kofta?
New Yorker, jag har sms:at och inboxat dig! Hugs!
Är det någon som skall till ajabaja som vill vara bulvan? Är det 50% på all OM utom fall där?
Enligt hemsidan finns Duvet blouse s/s dark red kvar i 4:a......den skulle inte vara fel till 50%.......
och en mrs rogers stl 3 vitt till 50 %.......
Fick kläder från Ajabaja idag med 50% rea. En dark red duvet och en mrs rogers. Jag kan säga att det doftar ljuvligt här hemma. Velour/frotté plaggen slår verkligen allt i doft väg!!!!! Mmmmm.....mumma!!!!
Så vad tycker ni om höst o vinter? Själv har jag svårt för att det skall klämmas dit tofsar och fransar överallt.
(tex på kappor och jackor.......)
Många plagg som (enligt mig) skulle varit finare utan.
Så har jag också svårt för all spets i nederkant och asymetriska slut på klänningar.........
Nog klagat
Vet nån varför namnen inte står längre? Lite synd. (snart slut klagat....... )
Hur som helst är jag sugen på dessa Fall 2010:
385 (velour klänningen)
391 (typ som 100g frill men som kortärmad t-shirt)
392 (långärmad blus i t-shirt tyg)
327 almost black
448 (typ x-stitch fast som blus)
444 (en tunika dock tveksam till knytet mitt på tuttarna.....)
och från winter 2010:
519 flanellklänning
515 ( kortärmad flanell blus, den långärmade gick bort pga spets i nederkant)
521 (mys klänning typ)
510 (tunika som kanske inte passar en med tuttar dock....)
Kolla på en del av bilderna där blusarna inte går ihop i fram på modellerna.........bra med olika modeller men kanske kunde hon fått en i större stl. Eller görs proverna i en? Så kanske det är.....
Undrar hur priserna kommer ligga? Vet nån när höst kommer börja säljas?
Ha det väl i värmen töser!!!!