Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly för oss inbitna del IV

tradera bjuder på en auktion idag med alla tillval! Om ni nu är sugna på att sälja av lite fina mollysar (typ pleated denim skirt stl 2 för SUPERLÅGT köp nu price.... he he he)

• smulan0
    Pokergirl skrev 2010-03-21 19:58:10 följande:
    Men du har väl köpstopp?!
    ha ha ha... när jag skriver superlågt köp nu pris menar jag SUPERlågt!!! (-;
  • smulan0

idyll interiör säljer ut allt även vårnytt till 30-50%. Hon skickar gärna! Kolla hemsidan och ring för att få hjälp! Hon har en hel del kvar, pratade precis med henne!

• smulan0
    brawny skrev 2010-03-23 11:41:51 följande:
    Är det verkligen vårnytt också? För det står ju inte på hemsidan under produkterna?
    ja det är vårnytt också! Pratade med henne i telefon... hon har bla crochet lovely knit chalk stl 1 kvar till 30% rabatt!
  • smulan0
    Duntoffla skrev 2010-03-23 22:22:53 följande:
    Såg det. Intressant Synd bara att man inte anpassat ekonomin efter det
    men du bor ju i alla fall i närheten! Tänk på mig, husköp, enorm restskatt och oplanerad stockholmshelg på en gång!! Snacka om panikförsäljning på T! Ha  ha ha!

Hade varit skitkul om du följde med!
  • smulan0
    pressan skrev 2010-03-24 08:38:14 följande:
    åhh vad underbar den är.. blundar hårt..
    det är en sån jag har! Lite kort i armarna men i övrigt underbar!

Ingen som vet när sommarkollektionen kommer???
  • smulan0
    Duntoffla skrev 2010-03-24 09:40:39 följande:
    Ja, verkligen. Men samtidigt undrar man hur seriösa de är om de från ena dagen till den andra helt plötsligt har pengarna och det går superfort när de i flera veckors tid sagt att de ska betala in. Har man rent mjöl i påsen behöver man ju inte ens betala tillbaka. Tror inte heller att det blir något Campadreköp här. Kanske bättre att spara pengarna. Är sugen på en Grandmas i lite powder. Känns praktiskt när man har småbarn
    jag är säker på att du kan få dispans från att ha OM på dig med tanke på ditt tillstånd, du ska få skatteåterbäring OCH har fått pengarna tillbaka! Gud försöker säga till dig att gå på OM-träffen!
  • smulan0
    brawny skrev 2010-03-24 09:37:14 följande:
    Skönt!!! Dumt iofs att man ska behöva hota, men om det är det som krävs så... Ang Campadre: Inget som direkt lockade mig heller, men jag har ändå bokat in ett möte m mig själv som några andra av er. Ngt fynd kan man kanske göra i alla fall!
    septemberflikkan.blogspot.com/
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV