Odd Molly för oss inbitna del IV
ha ha ha det där inlägget blev lite tokigt.... har inte riktigt koll på mina kortkommando på datorn märker jag!
ha ha ha det där inlägget blev lite tokigt.... har inte riktigt koll på mina kortkommando på datorn märker jag!
usch jag ångrade mig också och klickade ner sidan... hade gärna köpt en full emb smock dress men det får bli en annan gång! MÅSTE Spara pengar. Och fick en paket idag fyllld med andra godsaker jag får njuta av istället. Har blivit sugen på en Saloon strap dress också...
fy vad DÅLIGT mabimao!!!! Men du med kod 211702 får du två varor till 40% men nu finns det väl inga converse kvar...
hmmm... lite konstigt kanske att den som lagt budet inte har några tidigare köp... säljaren kanske som registrerat ett till alias???
pokergirl: grattis!! Helt klart ett bra köp!! Fick tillslut min blåa fast jag var lite orolig och den är underbar! Jag är helt kär! Och till slut blev det en riktigt bra affär med 1500kr för en helt ny grandmas! Ibland är tradera bra!
nu är det färdigt... tills ja kommer på lite mer... laptoppen måste ju ner också!! Sprang runt som en galning här i en timme och letade försvunna plagg!! Kommer ju ändå att ha glömt hälften och får springa runt i sthlm och köpa roliga saker som strumpbyxor och nagelfil när alla andra shoppar Odd Molly... (-;
aaahhhh vad less jag blir. Har sålt en blus på tradera där det tydligen var två minimala fläckar som jag inte har sett. Plagget var helt nytt men provat så jag vet inte om det är något från affären eller något som flygigt på mig i hemmet (fullt möjligt med två småbarn). Nu vill köparen häva köpet utan att ens prova att tvätta trots att det är ett plagg som lätt tvättas i tvättmaskin! Hur hade ni gjort? Gått med på att häva utan att hon ens försöker tvätta en gång??? Jag blir så less eftersom jag själv aldrig skulle va så dum! Jag har tom köpt saker som varit lite trasiga men där man lätt kunde laga dom själv och gjort det utan att kräva återköp!!!
Givetvis försöker man beskriva plaggen så noga som möjligt och detta hade jag synat. Tror bara hon vill ha en anledning att häva köpet... Jag kan tänka mig att kompensera henne typ 10% och återköp om fläckarna inte går bort efter normal maskintvätt...
Folkart har blivit Folk Malmö och firar med detta erbjudande:
Från och med ikväll kl 20.00 gäller 20% på beställning av pre- och spring Odd Molly och rabatten gäller t o m imorgon kväll kl 23.00. Skriver man in koden: "folkmalmo" i kassan så dras summan automatiskt av.