Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly för oss inbitna del IV

Kajsan skrev 2010-02-08 17:41:01 följande:
    Ser att Milk&Honey kommit med nyheter, men även denna gång struntat i att beställa strl 4 i något, trist , där förlorade de mig som kund
    Du får åka till Kids and friends istället och fynda ett par pow pants till 70% rea som hänger där i stl 4!
  • smulan0
    milizza skrev 2010-02-09 10:03:23 följande:
    Ja men dom bilderna har jag sett Det är samma kappa som hon hade fast blå, tack vare dom fina bilderna jag vart så sugen på att slänga på mej en egen. Men vad kan vara värt att betala? Är storlek 1 Har ingen aning om det är 800:- eller 2000:- så dålig koll har jag, tyvärr
    menar du att du ska köpa eller sälja?
  • smulan0
    malinoski skrev 2010-02-09 11:23:03 följande:
    Upptäckte precis att jag också har handlat av en av de säljare som har omnämnts här som misstänkta för att sälja stöldgods. Misstänkte inte min säljare för något då hon levererade felfri vara i tid, om än lite dåligt förpackat så klänningen var lite smutsig. Nu när jag kom på att jag köpte den av just den omnämnda säljaren tittade jag lite närmare på den. Då såg jag att det sitter en klisterlapp med ett larm på tvättlappen med texten: BAHNE - besog oss på www.bahne.dk. Står det så på era också? Frusna flickan, tror bla du hade köpt någonting av samma säljare väl? Kan vara där kläderna kommer ifrån då!?
    Jag har också köpt av henne innan jag visste att det var skumt! Hade ingen sån lapp på min dock. Har anmält det hela till Odd Molly och så får de se om det verkar skumt och om de vill polisanmäla. Om de eller deras underleverantörer har blivit av med stora mängder av de modeller som säljs borde de ju veta det och visa intresse att få fast tjuvarna. Jag tycker att det är upp till OM hur de vill göra. Vi har köpt i god tro! Nu vet vi bättre och då tycker jag man ska kräva kvitto innan man köper igen av den säljaren!
  • smulan0
    Morty skrev 2010-02-09 14:13:58 följande:
    Någon som sett en Voile dress / röd i storlek 2 någonstans? Har en vän som såg min och blev intresserad.
    Ny eller begagnad?
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV