Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

ser iofs att de bruna banden i armarna saknas (ska va likadana som bak i ryggen) men det borde va lätt att köpa liknande och trä i!

• smulan0
    Pokergirl skrev 2010-02-28 23:14:59 följande:
    Men varför sa du inget! Jag slängde ju ut en 3:a som gick i ett svep. Är f.ö lite sne på köparen, hon har redan ute annons på plagget, trots att det är obetalt och oskickat. Undrar varifrån hon tatt bilderna. Skriver dessutom att den bara är använd en gång, jaha, men av vem av ägarna?
    det verkar ju helknäppt! Eller så tycker hon att hon köpte din billigt och försöker sälja sin egen dyrare?!
  • smulan0

jag skrev och frågade om ett plagg som jag undrade var hon hade köpt och hon skrev "av en kompis som inte ville ha den längre". Gillar inte säljare som inte är 100% ärliga. Jag lägger henne på min svarta lista!

Jojoa75 har du sett att vi planerar ny skåneträff? Hade varit kul om du (o alla andra som kan och vill) kommer! (se på min sida finns bild att klicka på)

• smulan0
    Pokergirl skrev 2010-03-01 22:01:09 följande:
    Fast nu blev jag väldigt osäker på om detta blev så bra! Det finns en säljare med samma namn som det som kom på min mail och som säljer samma plagg. Suck! Är detta ett plagg som kopierats?
    ja det är det!
  • smulan0
    Pokergirl skrev 2010-03-02 08:53:04 följande:
    Hm.... Den här blusen börjar göra mig gravt misstänksam på att det är en kopia. Om det nu är det, hur går man då tillväga, kontaktar HK, polisanmäler?
    jag hade börjat med att kontakta säljaren och kräva intyg på att den är äkta, om det inte finns och den är uppenbart falska hade jag krävt att häva köpet och om det inte går hade jag hotat med polisanmälan!
  • smulan0
    malinoski skrev 2010-03-04 08:38:22 följande:
    Ingen som har sett den gröna koftan (Tenfold)? Har span på en begagnad grön, men vet alltså inte om det är samma som man kan få ny nu istället.
    den äldre är mörkare och den nya mer mintgrön! Rätt stor skillnad!
    pressan skrev 2010-03-04 10:29:06 följande:
    Tack för alla tips.. jag berättar sen hur det blev.. håll tummar och tår nu mollysar..
    Håller med de andra, lägg ett maxbud strax innan den går ut, lägg då det högsta du kan tänka dig att betala!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV