Odd Molly för oss inbitna del IV

Nä jag fyller inte än förens om en månad.

Visst går det otroligt trögt på Tradera nu *pratar som säljare*
Visst går det att göra riktiga fynd på tradera *pratar som köpare*
Jag menar, det gick en fin X-stitch för drygt 400 spänn och vackra klänningar för 800 :- som brukar kosta mycket mer..
Aldrig att jag skulle våga lägga ut någon auktion för 1 krona nu, för man kan ju få hur lite som helst för den.
Hur tycker ni att det går? Ni kanske fyndar för fullt?
Ka-ching trousers hur uppfattar ni dem i storlek?
Jag har korta ben och ganska runda lår. Jag ligger mellan small och medium på byxor i vanliga fall lite beroende på hur låren ser ut.
Vad tror ni att jag ska ta för storlek på Ka-ching?
Så irriterande! Jag har blivit blåst på Tradera. Ropade in min drömkjol (pleated denim skirt) på köp nu-pris, betalade snabbt och fick 2 dagar senare reda på att kontot var stängt.
Jag har ringt säljaren som haft kontot och hon har alltså fått sin identitet stulen.
Självklart polisanmäler jag händelsen.
Tydligen har det gått ut ett falskt epostmeddelande till många användare där man uppges att lämna in kontouppgifter. Sen har bedragarna kunnat agera fritt.
Här upplyser tradera om den saken. Borde inte det stå på allra första sidan där alla kan se det?! Och hur har bedragarna fått tag på alla mailadresserna?
Tycker tradera har ett stort ansvar i denna sak!
Så se upp för bedragarna där ute nu!
Jag har betalt till bedragaren och kommer aldrig att se mina pengar igen.
Säljaren heter Soffproppen_80 och tja, alla varningsklockor ringde när jag slog till på köp-nu priset. För det var mycket bra pris på kjolen och då menar jag myyyyyyyycket bra pris. Men jag var lite förblindad och lite fördummad av att denna underbara kjol kanske skulle bli min. Så jag för skylla mig själv bara.
Men två gånger tidigare så har faktiskt en sådan bra deal funkat och det har varit säljare som varit nya eller bara vela bli av med sina grejor riktigt snabbt.
Men just nu är jag lite less på tradera. Jag har sålt en kofta alldeles nyss, men det är nog enda affären jag kommer att göra på väldigt länge på Tradera....