Odd Molly för oss inbitna del IV
Sånt här tar ner hela glädjen och stämningen och jag blir SUR faktiskt.............. Överreagerar jag?
Mabimao: Den är väldigt fin framifrån också:
Imorgon är det dags för Smulrongården. Jag har så länge velat besöka denna mysiga idyll. Och jag känner mig dum för att jag blev så besviken när jag inte fick mina varor och mailsvaren uteblev. Eva ringde mig idag och var hur gulig som helst. Hon är så mån om att ha nöjda kunder och då hon förstått att jag blev besviken ville hon förklara hur problematiskt de haft med leveranser som inte stämt. Hon är alltid super trevlig och enkel att ha och göra med i telefon.
Det som gör mig ledsen är att jag trodde verkligen att vi i denna tråd kunde prata obehindrat om alla butiker världen över som säljer OM, med ris och ros och uttrycka om man är sur elelr besviken likväl som när man är superlycklig över att ha fått tag i en vara eller annat.
Hur kan någon höra av sig till Smultrongården och göra en stor sak om det jag skrev häromdagen. Min första reaktion var att inte alls åka till Örebro. Sedan kändes det obehagligt att någon som uppenbarligen vet mitt riktiga namn – alltså någon som jag varit i kontakt med på något sätt gör så här. Jag känner mig helt påhoppad och ska jag nu behöva gå runt på lördag och undra vem av alla dessa, om någon alls har hört av sig till smultrongården om att jag talat negativt om dem… Känner mig faktiskt leden. Inte något sätt på smultrongården utan på att man inte kan få uttala sina känslor, särskilt som jag också ifrågasatte om jag överreagerade och nästa dag skrev i mer positiva ordalag. Dessutom har jag handlat där tidigare och har då skrivit om hur nöjd jag var. Det är ju så vi brukar prata här och inget som dissar hela butiken för det. Jag har verkligen längtar efter att få besöka just denna butik.
Denna typen av besvikelse har ju faktiskt uttryckt om nästan alla butiker någon gång och förekommer ju hela tiden i vår tråd. Varför skulle jag straffas så nu och liksom blir ”anmäld” för detta av en anonym person. I skrivande stund känns det faktiskt inte alls roligt att åka…
Kopior menar jag, inte kopier. Avskyr den sortens felstavning...
Dessutom stavar jag fel till storlek. Ingen ordning med mig alls idag....
Trodde jag skulle åka till Freeport & GBG's härliga rea, men nix