Odd Molly för oss inbitna del IV

www.country-dreams.se/
Du tänker väl inte dra ner på Odd Molly-bevakningen om sisådär 2 dagar hopps jag?

Har ni förlorat paket på posten någon gång?
Jag köpte en duvet tunic i förra veckan på tradera och säljaren säger att hon skickat den i onsdags. Hon hade ett negativt omdöme sen tidigare att ett paket kommit bort, men när jag frågade henne om det via mailen lät hon väldigt trovärdig i sin förklaring om det och därför valde jag bort rekommenderat.
Men nu står jag här 8 dagar senare och inget paket. Vi har nog 80 mil mellan oss och så visst kan ett paket ta lite längre tid ibland, dessutom är det sommar och det är vikarier över allt.
För inte brukar väl paket försvinna?
Usch, hatar tanken på att börja bråka om saken, men det är ju ändå 800:- jag har betalat + frakten
Vågar man hoppas på att paketet bara tar extra lång tid på sig?
pokergirl & duntoffla: Det låter ju inte så bra för min del
Men jag ska börja med att ta kontakt med min postutlämning för att se om det kan ha fastnat där.
Hoppet får leva kvar ett tag till iallafall
Jag blev verkligen illa berörd, MEN de ska inte få förta min glädje. Så är det bara, men det tar. Sen så finns det ju trevligare människor som tur är (ta åt er för jag menar er o några till...) Ska ta en bild på mig i min nya fonda. Så får ni ta mig som jag är... en mamma som lägger min mesta ork till en son med CP, epilepsi, reflux, astma o allergi som höll på o dö ifrån oss i mars pga lunginflammation och som har 3 operationer inplanerade i höst/vinter. Det gör ju att ens ork inte alltid är där för att hålla sig själv fräsch, men det har jag börjat ta tag i för jag tror att jag orkar mer om jag håller mig dels fräsch men även hålla vikten i schack o så måste jag hitta ett sätt att träna som är roligt. Min rygg börjar känna av alla lyft. Jag promenerar o tror det är bra så länge jag är så stor som jag är. Men sen? Tar gärna emot tips. Alltså på förskolan (uteförskola) så höll man igång hela tiden, men klättra i träd o gå över stock o sten o så är inte så lätt i ett ordnat samhälle...
Något som verkligen sporrar är när kläderna plötsligt sitter bra (eller bättre).
Kommer ni ihåg att jag köpte en jacka från Vive la Difference på Tradera tidigare i veckan och nojjade om att den kanske kunde vara en kopia?
Det var den absolut inte utan i härlig kvalitet - vilken skillnad mot min nylon parker parkas som jag tycker är ganska sladdrig!
Jag håller ju på och gnäller om att jag inte gillar de råa kanterna i 2010's kollektion(fast jag äger ju en klänning med kanterna ähum).
Tror ni inte att det var råa kanter på denna jacka längst ner?! Men här så är bomullstyget tjockt och det känns liksom välgjort ändå. Jag hade föredragit utan råa kanter, men här känns det faktiskt helt ok ändå
Kolla här
Här har någon skrivit lite väl högt utropspris eller hur
http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-tunika-blus-i-100-37-bomull--auktion_163003_116406225
Läste skvaller på Gizmolinas blogg om att Fondan nästa år ska ha fickor. Det vill jag ha!! jag är jättesugen på fondan, men inte nu egentligen så det passar mig perfekt!!
Var nere på lokalbutiken och kollade efter en av koftorna jag vill ha. De sa att koftorna kommer i mitten av augusti, men att jag kan reservera en hos dem. Så det gör jag
Välkommen till världen, Duntofflas lilla tjej!