-
ajdå! Då blir det till att öka på bantningen lite igen så jag kan ha den till vintern...Puffig Pingla skrev 2010-08-16 23:59:46 följande:Ganska tight över bysten och ryggen om du tillhör den bredare skaran (jag kände mig inte alls bekväm i min 4 även när jag använde 3or).
-
o min favvo väska...gambia90 skrev 2010-08-18 15:01:42 följande:handskar, jackor, 327 etc
-
Det blev ett klick på en belle-etoile bag. Kunde inte motstå...
-
åååh nu vill jag att min jacka köpt från Lisen kommer imorgon. Vill vill vill. Den skickades i måndags så visst borde den komma fram imorgon???
-
rakt av kopior eller de anser väl att de är inspirerade av...Mabimao skrev 2010-08-19 12:20:00 följande:
Provrummet ligger i lä!
Kolla in detta!!!!!
Hunky Dory Multi Tier dress någon????
www.blingo.se/shop/viewArticle.asp?articleId=...
Fonda????
100 gram frill????
I rest my case.........
-
och ingen avi idag heller. Jag som är så nyfikenJontesfru skrev 2010-08-18 22:21:56 följande:åååh nu vill jag att min jacka köpt från Lisen kommer imorgon. Vill vill vill. Den skickades i måndags så visst borde den komma fram imorgon???
-
Beställde igår den svarta Belle-etoile bagen från Country dreams, men var tydligen inte tillräckligt snabb. Den var slutsåld! Hoppas lyckan är bättre hos Redheofsweden som jag nu beställt den av.
-
idag kom avin från Lisen.dk fort iväg till posten... tror ni inte de har stängt o öppnar kl 15! Hur ska jag kunna hålla mig...
o så är min fina väska på väg från redhe jippi!!
-
nej eller hur kan man inte stänga så där bara!??? men men nu mindre än en timme...
-
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH! Den jackan var väl värd o vänta på. Nylon parker från fall 2009. Den satt perfekt på mig, njae lite snäv över skuldrorna, men när vintern kommer så kommer den vara perfekt! Den var nämligen för varm ikväll.