Inlägg från: Jontesfru |Visa alla inlägg
  • Jontesfru

Odd Molly för oss inbitna del IV

Jontesfru skrev 2010-09-04 18:08:42 följande:
    i vilken storlek?
    glöm min kommentar... såg ej hela texten.
    Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Jontesfru
    Kärlek för pengar Odd Molly skrev 2010-09-05 10:45:07 följande:

Kärlek......

Hur mycket kan man betala för kärlek? Är det motiverbart att ha två once in a lifetime coat, en i grön och en i powder, eller sälja powder medan den är oanvänd?

Dom hänger i hallen oanvända medans jag går i beslutsångest....

det är frågan det... jag håller på o rensar lite, det går inte ha saker bara för att de är fina... eller?
  • Jontesfru
    Wikke skrev 2010-09-05 00:38:02 följande:
    Hej alla inbitna=) Jag har aldrig skrivit här tidigare, men är absolut fast i odd molly sedan några år tillbaka. Funderar och behöver några tips, är det någon idé att lägga ut en lovey knit i bomull strl 4 ljusrosa, mörkblått  knytband på tradera? Jag gillar den inte pga att den är så "sladdrig"  och så är jag ju egentligen  strl 2-3... panikköpte den på freeport i våras. Jag köpte mig en ny i "ull mm"  för några dagar sedan i "military" den är bara så underbar......
    Hej Det är inga problem o sälja en LK märkte jag precis. Lade upp min i rouge strl 4 kl 12.09 och 13.52 såldes den.
    Sä lycka till!
  • Jontesfru
    Kärlek för pengar Odd Molly skrev 2010-09-05 14:49:18 följande:
    Hum..... det är ju emot allt sunt förnuft att ha två, det kan man nästan inte motivera, skulle kanske kunna unna  mig en (så motsvarar ju den andra en hel indien resa)
    Vilken tycker du/ni är finast?
    den gröna
  • Jontesfru
    Kärlek för pengar Odd Molly skrev 2010-09-05 20:44:47 följande:
    Tack för svaret, man grubblar sig blå....
    Det får nog bli grön once in a lifetime coat, jag hoppas att jag får tilbaka vad jag gav för den rosa och jag lägger ut den på tradera....borde få..
    o då hoppas jag (självisk som få) att det inte är en 1:a...utan en 4:a, hihihi fast då hade ju ju skullat lägga ut den gröna. ajdå jag borde sagt att den jusa är finastFlört
  • Jontesfru

jag var ute efter en på Campadre och hoppades jag skulle hinna hem i tid. Typiskt att allt tog sån tid på sjukhuset (ortopedteknik) idag, över 1 timme mot under 45minuter i vanliga fall, så när jag fått på datorn så var den 12.10 o såklart var den slut då... fast det blev 2 andra... som jag ju inte borde köpt, men men...

• Jontesfru
    Jontesfru skrev 2010-09-06 12:34:07 följande:
    jag var ute efter en på Campadre och hoppades jag skulle hinna hem i tid. Typiskt att allt tog sån tid på sjukhuset (ortopedteknik) idag, över 1 timme mot under 45minuter i vanliga fall, så när jag fått på datorn så var den 12.10 o såklart var den slut då... fast det blev 2 andra... som jag ju inte borde köpt, men men...
    fast ska förtydliga att Axels fotortoser är såklart viktigare än cardiganen på campadre så ingen tror något annat...
  • Jontesfru
    Kärlek för pengar Odd Molly skrev 2010-09-06 20:18:18 följande:
    Är du sugen på en grön? Jag vet att det fans en grön 3:a igår.... skulle kunna se om det finns en grön 4:a?
    JA DET ÄR JAG men det måste till en 4a...
  • Jontesfru
    h80 skrev 2010-09-06 23:18:24 följande:
    tack :)
    fast nu hittade jag den på ajabaja istället, o billigare dessutom :)
    smart drag.
    knasigt när tradera är dyrare än butiken
  • Jontesfru
    Kärlek för pengar Odd Molly skrev 2010-09-07 07:27:29 följande:
    Jag kan kolla idag.....
    jippi! Gärna.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV