Odd Molly för oss inbitna del IV
Jag kollade, dom hade bara 3:a i grön kvar, sorry!
Köpte en ny tidning idag, Kattis &co, o redan på sida 2 var där 2 OM-plagg. o i deras modereportage fanns det med 2 klänningar, mössa, armvärmare, halsduk från OM. Brukar inte vara ett plagg alls från OM i de tidningar jag brukar läsa så det var roligt o se. Tycker det är roligt o se kläderna i ett sammanhang. Då kan man mer se hur det skulle kunna vara. Ungefär som man kan göra i era fina bloggar.
Har hittat en underbar kappa på tradera precis min favvo färg o allt men när är den ifrån o gärna lite mer info om den????
http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=117991383
OK! Tack!
åh vet inte hur jag ska göra. Köpte ju Nylon hooded pile parka för ett tag sedan (ny från Lisen.dk). Tycker den är så fin, MEN det att man drar åt precis under bysten gör att jag känner mig gravid o min mage är mitt stora komplex. efter 2 graviditeter o 3 andra upp o nergångar i vikt (rejäla sådana omkring 30kg varje gång) så är min mage inte rolig alls och att då ha en jacka som jag tycker framhäver just det.
Ska jag sälja den eller behålla den? Vad kan man få ut för den på tradera eller hos bina??? Någon som kan ge mig råd?