Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly för oss inbitna del IV

Flock skrev 2010-04-18 16:59:32 följande:
    Nu har jag beställt en Saloon strap dress i stl S, så hoppas den passar! Konstigt nog beställde jag blue, jag som var inställd på en red ända till jag klickade.
    Haha...så kan det gå

Tack! Hoppas att den är lika fin IRL som den ser ut. Priset känns ju bra också.
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla

Hade span på ett FoL på Tradera men fan vad dyra de blir! Kan inte motivera ett linne för 2200 spänn. Grattis dock till den som fick ett fint linne!

• Duntoffla
    smulan0 skrev 2010-04-18 20:03:15 följande:
    WOW o du fick den för 185 danska plus porto!!!! Helt otroligt! Kanske måste häva mitt beslut att ge upp trendsales! Den där var ju galet fin!
    Tom inklusive porto

Man kan verkligen göra fynd där. Nu återstår att se hur den är IRL men jag tycker den ser fin ut på bilderna.
  • Duntoffla
    Bambiblogg skrev 2010-04-18 20:18:48 följande:
    2200 kronor var ju nypriset för den!!
    Ja, visst låg det däromkring. Fattar inte att jag inte köpte det på rean i somras/höstas. Så korkat men då tyckte jag det var för lull-lulligt för mig
  • Duntoffla
    smulan0 skrev 2010-04-21 16:21:31 följande:
    någon som klickade hem en fonda idag?? Jag får spara mig till höstens färger. Så mycket annat jag vill ha nu som inte kommer att komma igen...
    Nope. Jag är sugen men väntar nog till hösten då jag är mer normal i formen igen.

Fick idag hem en fin tunika från TS, # 392 Lace Eyelet Tunic Top. Fint skick och mycket överkomligt pris Dessvärre tight just nu men sen kommer den nog sitta bra. *bunkrar*
  • Duntoffla
    Hilti skrev 2010-04-21 19:49:43 följande:
    Som den optimist jag är blev det chalk Det blir nog bra med en smutsig 2 åring
    Jag var också sugen på en i Chalk. Den känns som om den enda jag möjligen skulle kunna ha på jobbet utom den blå som inte fanns i rätt storlek.
  • Duntoffla
    Bambiblogg skrev 2010-04-21 20:30:32 följande:
    Jag tror att chalk kommer vara supersnyggt sen när man är lite solbränd! :) Men man får nog tvätta den ofta, men det tål den nog  :)
    Precis! Men sen är ju frågan om det är värt att gå upp en storlek för rätt kort tid. Kulan på magen ska ju försvinna sen och då behöver jag bergis en storlek mindre.

Visst kan man alltid sälja iofs men en chalk som är beggad kanske inte är så lättsåld.
  • Duntoffla

God eftermiddag!

Nu har jag, NY och Pingla varit och shoppat lite på OM´s utförsäljning. Hittade några fina godbitar Hade man haft storlek 0-1 hade man nog kunnat fynda rejält.

• Duntoffla
    Flock skrev 2010-04-24 14:34:22 följande:
    Vad hittade du för något?? Riktigt avis är jag skulle oxå kunna tänka mig att gå där några timmar..
    Det blev bla några Cupcakes tankettes, mmm...skirt i blått och grått från Living Tenfoldkollektionen, spoiler skirt i royal, en Yarnbard Cardigan i chalk (dock ett par defekter som jag hoppas inte syns), bubble dress mm
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV