Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly för oss inbitna del IV

Sylt skrev 2010-04-28 18:47:31 följande:
    Fiiin - den har du väl letat efter ett tag? Lägger nog ett litet mail till säljaren.
    Ja, tycker inte att man ger neg direkt utan snäll påpekar det och ser hur säljaren hanterar det.

Ja, det var ju den tunikan jag blev blåst på av Trendsales/tradera-madamen. Nu har jag en i alla fall.
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    smulan0 skrev 2010-04-29 10:00:29 följande:
    är indy dress inte rätt liten i storlek?? Finns en superfin brun i stl 1 på tradera men tror jag behöver en i stl 2?!
    Jag har 3 i min och har vanligtvis 2 upptill och 3 nertill. Tycker nog att den är lite på gränsen till mindre i storlek.
  • Duntoffla
    Pythia skrev 2010-04-29 19:07:32 följande:
    Nu bara måste jag berätta att jag hade min gråa wigwam på mig till jobbet idag med en spetsunderkjol under. På vägen hem kommer det fram en kvinna till mig och säger att jag är OTROLIGT fin och hon blir så glad när folk kan bjuda på lite skönhet. Åhhh vad jag blev glad :) Då är det ju värt pengarna eller ;)
    Vad roligt det är när folk kommer med såna kommentarer!

Kajsan
    - var du i Barkaby häromdagen? Fanns det något av intresse? (läs..kappor)
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2010-04-29 20:26:04 följande:
    Nä, inget av intresse alls. Verkligen inga kappor. Känns inte som det kommit nåt nytt den senaste månaden alls.
    Trist
    Nicke Nyfiken skrev 2010-04-29 20:30:22 följande:
    En fråga, köpte ett par velourbyxor (de raka med muddar) på tradera och tycker att tagsen verkar lite konstiga pluss att typsnittet på Odd Molly lapparna ser annorlunda ut om man jämför med mina andra Molly plagg. Vet någon om det är mycket kopior ute på den modellen?
    Jag har för mig att det tyvärr finns kopior av velouren
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2010-05-05 18:44:33 följande:
    Jo jag har fått ett nummer och det sista som finns är 22 april då det lämnade USA, därefter ingenting. På postens hemsida dyker det inte upp
    För mitt paket tog det lite tid så det är nog ingen fara.
  • Duntoffla
    Bomullshuve- låter som rätt storlek för dig.

Har ett span på T men vågar man buda på en säljare som knappt har några omdömen alls och bara när denne själv köpt?
  • Duntoffla
    Frusna flickan- ja alla är ju nya på T någon gång. Tyvärr vann jag inte auktionen
    Trist med såna omdömen när det är säljaren som gjort fel.
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2010-05-06 21:39:44 följande:
    Sorry lite OT men är sååå glad Köpte Hunter idag. Har inte kunnat ha orginalen då de är toksmala i skaftet....men nu finns Hunter originals Adjustable......toppen! Så sådana blev det. Är jag den enda som vill att det skall regna lite nu?
    Haha..helst inte Grattis till fint köp!
  • Duntoffla
    Pyttisens mamma skrev 2010-05-08 15:57:12 följande:
    Lite OT, men jag vet att flera av er gillar Calou. Var på Skopunkten idag, och såg att de hade en variant som var väldigt lik den med knytbandet... De fanns i rött och svart, och sulan var svart. Provade en, men den var inte särskilt skön, har inte provat originalet dock. Om man går in på skopunkten.com finns de under dam - tofflor.
    Nu har jag ju inte testat Skopunktens men Calous är mjuka och sköna tycker jag, om än lite dyrare
  • Duntoffla

Jag har en full emb smock dress som jag har storlek 2 i ( är ju lite extra stor just nu) Tror ni att jag som i vanliga fall är en 2:a upptill kan ha storlek 1 eller blir det för tight? Är rätt bred över ryggen.

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV