Pokergirl skrev 2010-03-17 11:57:23 följande:
Ni som provat LottaLotta, hur är den i ärmarna? Är allergisk mot för korta ärmar.
Den är inte kort i ärmarna. Den är ungefär som 738, alltså lite långa till mig iaf..
Tack smulan! Jag vill ej ha military för det har jag på vinterjackan och är trött på det. Vill ha mer vårfin färg även om jag är en riktigt grön person också

Jag är mörk och tycker nog att jag passar bäst i powder men den röda är också så ljuvlig. Ångest!! Men mitt i allt vel hittade jag ett hål på jackan nere utanpå fickan. Ser ut som efter ett larm som någon slitit lite i. CD har väl ingen fysisk butik och har haft larm på. ÅHHHHH vad trött jag blir. Men det avgjorde iaf att jag ska returnera och sedan fundera lite till. Det måste kännas helt perfekt för 3400 kr. Kanske slår jag till på en igen el en röd längre fram. Den har inte direkt sålt bra hittills så powdern ska det nog gå att få tag på om jag vill senare. Tycker att den är väl dyr faktiskt. Och så hål i.. F-N vad kass alltså. Men så ljuvligt fin den är på. Tur att jag inte hunnit använda den. (Fast hur skulle jag hinna det? Jag har ju bott i sjukhusrock/morgonrock sedan i onsdags kväll.)