• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Viola B
    Frösötös skrev 2010-09-06 13:50:29 följande:
    Jag tror du gör rätt eftersom hon gjort samma manöver två gånger i denna auktion. Jag får känslan av att hon bara råkade komma högre än ditt maxbud andra gången misstänksam som jag blivit efter att ha gått på ett par nitar Flört.
    Å - skulle så gärna velat vara med i Malmö men kan inte komma ifrån så jag försökte inte ens få en plats. Hade gladeligen satt mig på tåget från Stockholm! Om Sanni Bus kommer dit får du gärna ge henne en bamsekram från mig om du kommer ihåg.
    Det hade varit jättekul att ses i Malmö, men du kommer kanske till GBG?

Klart jag kramar Sannibus från dig, men jag är osäker på om hon skulle med eller inte.
  • Frösötös
    Viola B skrev 2010-09-06 15:11:21 följande:
    Det hade varit jättekul att ses i Malmö, men du kommer kanske till GBG?

Klart jag kramar Sannibus från dig, men jag är osäker på om hon skulle med eller inte.
    Nej inte gbg heller tyvärr Rynkar på näsan - det gick inte alls bra för mig denna höst: manfall på jobbet vilket gör att vi som är kvar får vara beredda att rycka in lite nu och då. Inte så kul - vi får visseligen rejäl kompensation men det blir lite tradigt att vara så låst.
  • fru Elle

Gillar Odd Molly, speciellt plaggen från de tidigare kollektionerna. Har en kollega som har köpt Odd Molly sen det märket kom, hon har nu en hel del plagg hon inte längre kan ha då hon har gått ner i storlek. Hon har tidigare sagt att jag gärna får kolla på kläderna hon inte längre kan ha för att se om jag vill köpa något plagg. Men innan det blev av så hann jag bli gravid. Men mailade henne nu när jag blev sugen på lite nya kläder efter förlossningen. Hon hade fortfarande kvar kläderna och hon tar med sig tio tunikor till jobbet som jag ska prova imorgon. Känns nästan som julafton . Hoppas det är många jag vill ha. 

Molly 080302 och Harry 100702
  • Duntoffla

Vad trött jag blir på mig själv! Klickade ju hem en Yarnbard Cardigan i rosa från Campadre. Vad jag inte insåg är att den är powder och inte sådär grisrosa som jag trodde. Jag har ju redan en sån i powder hemma. Suck! Nu hoppas jag att den inte finns. Obestämd

• Kärlek för pengar Odd Molly
    Jontesfru skrev 2010-09-05 21:36:45 följande:
    o då hoppas jag (självisk som få) att det inte är en 1:a...utan en 4:a, hihihi fast då hade ju ju skullat lägga ut den gröna. ajdå jag borde sagt att den jusa är finastFlört
    Är du sugen på en grön? Jag vet att det fans en grön 3:a igår.... skulle kunna se om det finns en grön 4:a?
  • Frösötös
    Duntoffla skrev 2010-09-06 19:54:40 följande:
    Vad trött jag blir på mig själv! Klickade ju hem en Yarnbard Cardigan i rosa från Campadre. Vad jag inte insåg är att den är powder och inte sådär grisrosa som jag trodde. Jag har ju redan en sån i powder hemma. Suck! Nu hoppas jag att den inte finns. Obestämd
    Asch jag lät bli för jag trodde att det var den grisrosa!!!!! Vilken storlek har du beställt?
  • Frösötös

Duntoffla: var lite snabb på avtryckarfingretFlört. Om det är en 1 har du en spekulant här!

• Solglimten 06
    Kärlek för pengar Odd Molly skrev 2010-09-05 20:44:47 följande:
    Tack för svaret, man grubblar sig blå....
    Det får nog bli grön once in a lifetime coat, jag hoppas att jag får tilbaka vad jag gav för den rosa och jag lägger ut den på tradera....borde få..
    Lycka till med auktionerna! Det kommer nog att gå bra med tanke på Traderas priser just nu!

Vad tror ni om kappan som ligger ute nu som är så dyr, den med fransar då???
  • Duntoffla
    Frösötös skrev 2010-09-06 20:18:41 följande:
    Asch jag lät bli för jag trodde att det var den grisrosa!!!!! Vilken storlek har du beställt?
    Det var ju lite missvisande ang färgern när det står rosa, vit och gul.  Visserligen stod det tydligare längre ner men man hinner ju inte läsa så noga när det blir sånt tryck på sidan. Beställde storlek 2. Nåväl, den går kanske att göra sig av med om den nu kommer.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV