Hilti skrev 2010-09-05 10:43:45 följande:
Jag blir så trött på Tradera! En av mina auktioner gick på köp nu för ett tag sedan, jag fick inte betald och skickade 3 påminnelser till mailadressen reggad på T. I går kollade jag igen, och visst nu fanns det en annan mailadress och inget telefonnr som det gjorde förut. Jag vidarebefodrade alla mail till den nya adressen, men fick svar från nån kille att han inte köpt något på T.
Jag lämnade då negativt, för jag tycker att tar man köp nu så betalar man ganska snart? Sen att personen byter ut sina kontaktuppgifter gör mig mistänksam. Nu fick jag ett hämndomdöme där det står att jag inte skickar vinnarmail (jag har automatisk + 3 påminnelser) och att jag inte svarar på mail. Jesus vilka menniskor det finns. Denna kommer jag att blocka tror jag, är det svårt på T?
Jag tror att du även kan kostnaden krediterad av tradra om du hör av dig till dom och beskriver vad som har hänt.
Eller kanske maila vederbörande och säga att hon får konto uppgifter om hon har för avsikt att betala, skulle köpet trots allt bli av så kan man vad jag förstår komma överens och kontakta tradera och dom negativa omdömmena kan tas bort...
Fast det är klart, man vill kanske inte göra mer affärer med en sådan tråkig person....