Ela007 skrev 2011-04-03 11:19:11 följande:
Tack Pythia!!!
Har hittat en SÅ fin grön Lovely Knit med cerisa band....VILL HA!!!
Men det är yllekoftan och storleken är 2. Jag är normalt en 38-42:a.
SVÅRT!!!??? de är ju ganska dyra så det känns tufft att chansa, blir den för tajt tro? Den kanske kan töja sig lite om man drar lite försiktigt i den när den är blöt? sen vet jag inte hur ofta jag kommer ha den knuten.....JAG VILL ATT DET SKA FUNKA!!!

Jag är lite kortare än dig men väger i vanliga fall lika mycket. jag har 2 i mina bomulls Lovely knits. De är dessutom rätt generösa från årets vårkollektion. (nu pratar jag bara bomull då jag inte har ngn i ull alls)
Viola B skrev 2011-04-03 12:41:46 följande:
Så irriterande! Jag har blivit blåst på Tradera. Ropade in min drömkjol (pleated denim skirt) på köp nu-pris, betalade snabbt och fick 2 dagar senare reda på att kontot var stängt.
Jag har ringt säljaren som haft kontot och hon har alltså fått sin identitet stulen.
Självklart polisanmäler jag händelsen.
Tydligen har det gått ut ett falskt epostmeddelande till många användare där man uppges att lämna in kontouppgifter. Sen har bedragarna kunnat agera fritt.
Här upplyser tradera om den saken. Borde inte det stå på allra första sidan där alla kan se det?! Och hur har bedragarna fått tag på alla mailadresserna?
Tycker tradera har ett stort ansvar i denna sak!
Så se upp för bedragarna där ute nu!
Fy vad trist!
Tycker absolut att Tradera ska smasha upp det tydligt på första sidan. Jag hade aldrig sett det där om det inte vore för att du länkade