• annakohler

Ni som använde rosenrot och +.ade!

förbättrar rosenrot ägg kvaliten?? eller

• annakohler
    Maysan skrev 2010-06-01 14:13:00 följande:
    Förbättrar inte äggkvaliten vad jag vet men stimulerar ägglossningen. Jag som varit rätt oregelbunden pga MA behövde lite hjälp på traven med det och för mig funkade det på första försöket. Slutade tyvärr med MA igen förra månaden. Men jag knaprar vidare och ger inte upp.
    okej men hur fungerar dem ihop med pergotime?? någon som vet,,
  • annakohler

tror det blir för stor dos med både pergotime enkelkur och två rosenrot...spydde nyss upp rosenrot, fräte sönder lite i halsen med för det kom upp blod med,
    men jag ska fortsätta med rosenrot men väntar till lördag med rosenrot äter pergotime fram till fredag.

kolla i mitt galleri har fått positivt äl test en vecka innan...

• annakohler

kan det räcka med att kvinnan äter rosenrot?? eller är det tvunget att mannen med måste för att resultatet ska bli så bra som möjligt?? eller hur fungerar det??

• annakohler

hur tidigt känner man av äggstockarna med rosenrot

• annakohler

hej nu är jag tillbaka hihi...
    har börjat få rejält ont i mina äggstockar men hade ju mensens sista dag i lördags det är väl inte möjligt att få det redan?? äter rosenrot o pergotime dagligen imorgon är dock sista tabletten med pergotime..
    hur mår ni andra som äter rosenrot??

som sagt sista mensens dag 29maj idag (3juni) ont rejält i äggstockarna...någon som vart med om samma kan knappast ha ÄL redan

• annakohler
    Sooff skrev 2010-06-03 15:08:43 följande:
    Annakohler - Varför äter man pregotime?
    för att få en fungerande ägglossning men det som jag har märkt som är positivt är att mensen har blivit regelbunden igen
  • annakohler
    Sooff skrev 2010-06-03 15:57:51 följande:
    Vad bra! =)
    Men hur vet man att äl inte fungerar som den ska?
    jag fick veta det 2007 genom UL att det inte fungerade så jag äter pergotime för andra gången
  • annakohler
    längtan87 skrev 2010-06-03 19:47:53 följande:
    Jag har tagit äl-test utan att få utslag så jag misstänker att det är nåt knas med min äl. Har börjat med rosenrot idag, men hjälper inte det? Du skrev att pergotime hjälper mot äl.
    ja det skriver en läkare ut åt en om man behöver
  • annakohler
    längtan87 skrev 2010-06-03 21:14:56 följande:
    Men är det bara pergotime som hjälper och inte rosenrot vid äl-problem? Har jag fått det här helt om bakfoten?
    nejnej vad jag själv har fått reda på så är rosenrot lika bra som pergotime...
    nu sitter jag med en rejäl smärta på vänstra sidan gör ont vid lilla minsta rörelse har ÄL 13juni
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!