• annakohler

Ni som använde rosenrot och +.ade!

en konstig fråga
    jag får väldigt ont då jag o sambon har *Mys* med varandra är precis som han stöter till livmodertappen för det känns väldigt mycket...

någon som varit med om det

• annakohler
    en konstig fråga
    jag får väldigt ont då jag o sambon har *Mys* med varandra är precis som han stöter till livmodertappen för det känns väldigt mycket...

någon som varit med om det
  • annakohler

jag har inte varken ÄL elle mens

• annakohler

jag är på ÄL-11 idag dag 14 är på fredag, men igår fick jag ett utslag starkt sådant men ändå inte positivt, idag var det dock mycket svagare än igår,,, någon som har fått så

• annakohler
    CarlAstrid skrev 2010-06-08 21:01:51 följande:
    Annakohler: Kan bero på när på dagen du kissat och hur mycket du druckit innan. Kolla alltid med morgonkiss så

joulies: Var jag förstått så kan rr ändra menscykeln, olika mycket för olika personer.
    ska göra det imorgon bitti...ska inte dricka kaffe innan  haha
  • annakohler

testade nu på morgonen med äl test är på dag 12 något är på G för ont i äggstockarna har jag haft sedan  ¨måndagen,...men äl test ger ifrån sig utslag men behövs någon dag till innan man får positivt

• annakohler

Ja sambon verkar en aning sugen idag så vi får väl se

• annakohler

fick du plus på äl testet?? har beräknad äl dag imorgon vi myste igår..men jag hade ont i mina äggstockar igår men idag känns dem inte

• annakohler
    Sooff skrev 2010-06-10 08:11:59 följande:
    Jag behöver inte börja knapra RR, jag plussade nämligen i morse!!!!! Skrattande
    vad kul grattis
    själv har man inte plussat på ÄL test ännu men inte långt ifrån
  • annakohler
    Polarbjörnen skrev 2010-06-10 08:33:43 följande:
    plus på grav-testet Glad
    Grattis till dig med..

precis efter att jag skrev att jag inte känner av äggstockarna så kom smärtan så bättre att inte säga något i förskott hehe..

men äl testet blev något starkare än igår
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!