• annakohler

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Sooff skrev 2010-06-10 08:53:19 följande:
    Det är helt overkligt!!!!

Har tid för hälsosamtal den 2:a juli och inskrivnnig blir inte förrens i v.12-13 Obestämd
    Trodde jag skulle få komma tidigare och hälsosamtalet tar bara ca 30 minuter...?
    har du några symtomer??
  • annakohler
    Sooff skrev 2010-06-10 08:59:26 följande:
    Bara som mensvärk som kommer och går.
    Har haft så i ca 1 vecka så jag var bombsäker på att mensen skulle komma när som helst.
    vad kul att du har plussat då får vi andra se till att hänga på hihi
  • annakohler

jag har fått positivt ÄL test nu för 11minuter sedan...på dag 14 så den är inte försenad denna gången..

• annakohler

har verkligen ÄL idag gör mer  ont idag än igår

• annakohler
    TheLove skrev 2010-06-13 05:29:58 följande:
    Äter inte rr denna månad, glömde av det och nu är jag på dag 13 MED mens fortfarande... Får se hur det går denna månad...
    jag har ätit både pergotime o rosenrot denna gången hoppas att det har hjälpt ska ha mens 24-27juni
  • annakohler
    längtan87 skrev 2010-06-13 19:41:27 följande:
    Jag har en fråga. Man ska ju bara äta RR fram till äl, men när slutar man då egentligen? När man börjar få stegring på äl-testen eller när man har äl?
    det undrar jag med...slutade tre dagar innan full lh stegring för jag fick nästintill 97% utslag på dem
  • annakohler
    Marie07 skrev 2010-06-14 07:41:19 följande:
    Jag plussade imorse! Åt rosenrot för 1:a gången denna månad. Har försökt aktivt att få barn ett år och nu äntligen gick det!
    Måste ju bara tro att RR spelar roll i detta. Lycka till ni andra!
    Grattis det låter verkligen som om rosenrot hade något med dig o ditt pluss o göra
  • annakohler

jag har fått positivt äl test idag igen det är 5dagar nu i rad...
    började i torsdags

• annakohler

min gyn läkare vill inte att jag ska ha pergotime längre för att jag blir överstimulerad utav en enkelkur
    men då sa jag att jag har hört att rosenrot är som pergotime
    haha då blev hon arg jag skämtar inte varför tror ni att hon blir sån

• annakohler

jag har ont ifrån äggledarna sen strålar det neråt mot livmodern hjälp vad är det?? är 4dagar efter dagen då befruktning ska ha skett enligt www.niomånader.se

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!