• annakohler

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Sooff skrev 2010-06-14 21:02:49 följande:
    RR börjar man äta från den första mensdagen (går lika bra att börja mit i) och äter sedan fram till äl. 1-2 om dagen och ni kan trycka i eran karl lika många Tungan ute
    Jag har själv inte ätit RR, men den ska hjälpa till för en mer regelbunden mens samt för en kraftigare äl.

Någon annan kanske kan förklara lite mer ingående
    kraftigare äl får man haha det vet jag fy
  • annakohler
    acure skrev 2010-06-15 07:35:47 följande:
    Ja verkligen, min ÄL jag hade innan missfallet var helt sjukt kraftig, hade så ont att jag knappt kunde stå. Nu har jag precis samma smärtor efter två veckor med RR. Helt otroligt hur det funkar!
    fick precis samma men jag hade sjukt ont i 3dagar torsdag-lördag har fortfarande lite ont...men när jag står upp så kommer det en liten smärta som strålar ifrån äggstockarna ut mot livmodern
  • annakohler
    Puchiko skrev 2010-06-15 09:53:51 följande:
    ni som tagit två tabletter dagligen, tog ni morgon och kväll eller två på en gång?
    jag tog två på en gång
  • annakohler
    Puchiko skrev 2010-06-15 10:48:44 följande:
    tack för svaret, har ätit en om dagen i två veckor nu.. tänkte öka dosen..
    efter att ha ätit dem i 4dagar så fick jag små små smärtor i äggstockarna som kom o gick men sen den 10juni blev det värre o i lördags släppte ägget
  • annakohler
    Puchiko skrev 2010-06-15 11:16:27 följande:
    har svårt att känna sånt eftersom jag har molvärk/mensvärkskänsla mer eller mindre dagligen pga pcos..
    okej...vad jobbigt det där låter med pco
  • annakohler
    vaknade med en rejäl smärta i hela tjejmagen o äggstockarna vet ej vad det kan v ara ska ha BIM 24-27jun där emellan sedan en rejäl halsbränna har aldrig haft så  innan bim tidigare
  • annakohler

tycker min sex lust nästintill är puff väck har aldrig känt så tidigare innan bim utan vi har haft det så mycket tidigare....förra månaden då det var 7dagar kvar till bim så hade vi sex hela tiden tills dagen innan bim..men idag när jag sitter här så känner jag ingenting....

någon som har känt så tidigt i en eventuell graviditet

• annakohler
    acure skrev 2010-06-24 23:47:28 följande:
    Hej tråden!

Jag är plussat IGEN efter missfallet, fick inte ens en mens imellan. Tog roserot från Missfallets början fram till ÄL. Helt otroligt, jag vågar inte tro att det är sant.
    Testet visar svagt svagt positivt, men jag har tagit två tester med samma resultat så jag tror inte att det är några spökstreck. Åh herregud, måtte pyret stanna kvar nu. Den här gången ska det gå vägen! :)

Hur går det för er andra?
    Kan Rosenrot göra mensen sen trots att man slutade ett par dagar innan ÄL hade ÄL den 10juni o slutade 6juni med dem...

är på BIM+1 idag och ingen mens i sikte
  • annakohler
    09 11 22 skrev 2010-06-25 09:00:34 följande:
    Har inte du fått svaga plus för nåra dagar sen? Mensen e sen, du har skrivit om grav-symptom.. du e ju gravid... nu lär du få + på grav.
    jo jag har fått mega svaga plus tidigare, börjar faktiskt tro mer o mer på dem..för jag är på bim+1 och har halsbränna, trötthet somnade 21.00 igår, illamående vid middagen
  • annakohler
    09 11 22 skrev 2010-06-25 09:11:21 följande:
    ta ett test nu med en gång så fort du behöver kissa, nu visar de oavsett när du testar dig..! NU KVINNA! Tungan ute Förstår inte varför du väntar sååååå, när du fått plus redan...
    nu ska jag vara lite taskiga emot er jag ska vänta tills mina jag har skickat efter kommer med posten åh det blir nog på måndag...Skrattande
  • annakohler
    TriBelle skrev 2010-06-25 10:32:46 följande:
    Tjingeling.
    Idag fick jag äntligen utslag på ÄL stickan.
    nu nu lägger jag mina rotisar på hyllan
    Så här ska vi ha det kul. på midsommar å allt :D
    Lycka till allihop.

Trevlig midsommar
    vad kul hoppas att det tar sig
  • annakohler

ska ner till affären o köpa ett idag ringde affären o frågade ifall dem har fått in något

• annakohler
    hjohanna skrev 2010-06-26 14:04:43 följande:
    Ska bara tjejen ta eller killen oxå?
    mitt rfsu testa tidigt visade två streck
  • annakohler

hur har eran menscykel blivit av rosenrot har den kommit senare eller i tid??

jag är på BIM+2 och vågar inte riktigt lita på plusset

• annakohler
    acure skrev 2010-06-26 20:42:59 följande:
    Min menscykel har varit precis som vanligt.

LITA på plusset. Ett pluss är ett pluss!
    tack...ja min mens o ÄL blev inte sen av rosenrot...nu är den ju 2dagar sen ja jag börjar faktiskt tro mer o mer på mina mega svaga plus men nu ska jag vänta till torsdag och har mensen inte dykt upp då så tror jag på det ännu mer
  • annakohler

ni här inne vet att jag fick svaga plus på ett antal graviditetstester men kan berätta att jag var gravid men det slutade i missfall därför ökade inte strecket i färg

• annakohler

jag ska hoppa över rosenrot denna månaden då jag vill äta endast pergotime

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!