Inlägg från: musli |Visa alla inlägg
  • musli

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

Någon som bor i eller nära Göteborg??? Gratis jättesnyggt skåp!

utanpengar.se/gratis/2806.html

Hanna 050511 & Elias 090910
  • musli

God morgon flickor! Nu har min nya dator anlänt och OJ vilken skillnad det är på 10" och 19".... Nu SER man ju när man redigerar foton!!! Och jag kan spela spel igen!!! Och OJ vad ovant det är med nytt OS, windows 7... Tar en stund innan man hittar...  =)

Hannnnah, spännande att få se bilder sen när det börjar bli ett kök igen! Väntar!

• musli
    Fröken Vit i Madickenhuset skrev 2010-02-17 20:56:52 följande:
    Men vilken lyllos du är! Min högsta önskan är ju en EGEN dator, gärna en vit, bärbar sådan. Eller varför inte rosa... Har ni några bra tips på vilka datorer som är prisvärda? Ja, iofs har jag hört av min andra hälft, att om jag vill ha en vit, får vi ta fram den stora plånboken... Är det så illa, tror ni?
    Den jag hade innan finns ju som vit också, www.prisjakt.nu/produkt.php  runt 4000:- för en bärbar vit med 10" skärm... Perfekt för bloggare och surfare typ...  =)
  • musli
    Pums skrev 2010-02-18 07:12:47 följande:
    På tal om teknik. Jag köpte mig en ny mobil för nån vecka sen, en VIT!!!! Skaffade en iPhone 3GS och oj oj oj vilken bra telefon. Kollar ofta in på tråden från den och surfar runt på bloggar, som en liten mini dator! Och snygg är den också!
    Jag har precis beställt en HTC Hero, vit belagd med teflon för effektiv smuts-avstötning.
  • musli
    Amelié77 skrev 2010-02-18 16:13:08 följande:
    Aldrig sett eller ens hört talas om!?! Men snygg var den! Vad är det för konstigt märke? Nokia ska det ju vara!
    Det är ungefär som Iphone, fast med Android som OS och lite andra skillnader. Tycker den är snyggare än Iphone som ALLA har numera, till och med min 12-åriga brorsdotter, plus att Android är OpenSource och det finns mycket mer och kommer att komma mycket mer nedladdningsbart till den gratis än kostsamma Iphone som är mega-bundet till Apple.  =)
    Min kompis har en och är jättenöjd så då slog jag till också!  =)
  • musli
    LCroft skrev 2010-02-18 19:10:59 följande:
    Vilka fina telefoner! Jag lyckas jämt tappa mina telefoner i golvet, har under samma tid som mannen haft en telefon förbrukat 3 stycken... Nu sist köpte jag en bas, enkel, billig telefon, Nokia givetvis Och hoppas på att en billig telefon håller längre
    Om inte annat räcker pengarna till fler telefoner om man köper billiga! 
    Hannnas skrev 2010-02-18 19:22:06 följande:
    Ang telefoner, tycker det är såååå ointressant, enda jag bryr mig om är att man kan ringa på dem OM man måste sen skiter jag i resten för jag vetifan vad man ska ha dem till annars... MEN måste säga att muslis tel var SNYGG iaf Imorgon kommer våra vitvaror wihoo
    Äh, jag är ju en sån där teknik-nörd, måste ha roligaste prylarna typ, byter mobil vartannat år när jag binder om abbonemanget. Sen gillar jag de här mobilerna (HTC) som är som en liten dator nästan. Sköter ju allt från mobilen numera i princip + att jag surfar med den också så då är en sån här kanon!  =)
  • musli
    Superkex skrev 2010-02-19 09:08:26 följande:
    *tassar in här* Tillbaka med nytt namn efter en låååååååång paus.
    Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!  *ENORM KRAM*
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14