Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

musli skrev 2010-09-03 19:52:38 följande:
    Och jag hittar inte Ari Gold på Fejjan inte..... Jäkla kass sök-funktion antar jag....
    Nån mer som vill fejja mig så är ni välkomna!  :)
    nu är du "min" ... sjuka är att sökfunk faktiskt inte verkar fungera för jag har inte stavat fel på nåt vis ser jag

Du... kolla bland mina vänner, sök efter tove där... så hittar du henne.... sökfunk suger! 
    .?:*¨¨*:?. www.brunnegard.blogspot.com/ .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Musli...  bra fyndat!!! Min loppis var faktiskt skit .... dock drog jag hem några kockums baljor och en en kockums kannan med lock... ska dock säljas... sen hittade jag en vinkelsåg till maken och en jäkla massa barnböcker/dvds... 

Men inga sådär skojjiga fynd till MIG... *suck* ... menmen.... nästa lördag är det sista loppisen för säsongen här och den ser jag grymt fram emot då de tydligen ska ha myycket möbler mm  

• Hannnas
    musli skrev 2010-09-05 19:53:55 följande:
    Hade det inte varit 1-årskalas här då så hade jag kommit upp och snott fynden nästa lördag!!!  ;)
    Det ger du fasen i ... men du kan få komma efter loppis på middag
  • Hannnas
    musli skrev 2010-09-05 20:18:33 följande:
    Du är för söt! Men nån dag SKA jag komma, på fika, lunch, middag eller vad katten som helst!  :)
    Du är MER än välkommen till Berghalla vännen
  • Hannnas
    Liten måne skrev 2010-09-07 10:53:09 följande:
    Verkligen jättefint porslin Va sugen jag blev nu ;)
    Tack ... enda som inte blev perfekt är att soppskålen mer är i storlek med musliskål.... menmen,,, rymmer dryga 2dl och jag hade velat att den skulle rymma iaf 4dl... men, man får bli lite mer "petit" i maten
  • Hannnas
    libero skrev 2010-09-10 15:20:44 följande:
    Ja tack allt är väl. Lite trött bara men det är väl normalt så här på fredagseftermiddagen.
    Hur är det med dig?
    Jotack fint... oxå lite trött just nu, väntar bara på att Anders ska komma hem och "ta över" ungarna ... sen ska jag luta mig tillbaks med ett glas rött och bara njuuta.... 

Ska försöka få in ett blogginlägg senare med får väl se... 
  • Hannnas

Äntligen sitter man här med ett glas rött... och anders har barnen för nattning... detta är bästa stunden på hela kvällen

Imorgon är det dags för säsongens sista och största loppis kan redan nu känna hur hjärtat pulserar när man står där vid snöret innan man får springa in

Lite nytt i min blogg ikväll...

http://brunnegard.blogspot.com/

SKÅL på er och ha en trevlig kväll alla!!!

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14