Missed abort
Haha, ja det blir väl så när man inte druckit på länge..
Hoppas det smakade bra iaf!
Kör hårt!! Mot plus! 
Haha, ja det blir väl så när man inte druckit på länge..
Hoppas det smakade bra iaf!
Kör hårt!! Mot plus! 
Hej igen alla underbara,
Har varit borta från FL ett tag och har inte hängt med riktigt här. Hoppas hoppas att det är fler som fått pluss! Styrkekramar i mängder till alla!
Jag var på specialultraljud förra måndagen för att kolla om jag får ta bort mitt myom som buktar in i livmoderhålan. Var innan undersökningen rädd för att det skulle vara minst 6 månaders läketid innan en ny graviditet fick påbörjas. Fick en rad positiva besked! Det var "bara" två menscykler som vi skulle vänta innan. Det var ok att bli gravid innan
dess också, men då var missfallsrisken lika stor som innan operationen.Sen visade det sig att jag haft ägglossning (yes) så mensen skulle vara på gång. I fredags fick jag mensen och nu kan jag äntligen börja räkna på ÄL igen! Även om vi fortfarande
inte får bli gravida förrän i slutet av augusti (pga röda hund vacinet).
Misstänkte att jag haft toxyplasmos och blodprovet visade att jag haft det. Så nu tror jag ännu mer att mitt MA berodde på Toxoplasmoset och myomet.
Sen har vi äntligen fått tid för IVF i höst så nu har man ngt att längta till!
oceaner av kramar!

Man har ju inte varit så aktiv på det området sen MA:t liksom..

(även om jag faktiskt vet tjejer som gör det..
)Här är det helt okej.. Inne på sista jobbveckan innan semestern, så det är skönt!
Ska iofs bara ha två veckor, men det är iaf något.
Och på onsdag får vi sexa igen efter skrapningen! Wiiiii! Längtar som en tok!
Kissar på ÄL-stickor nu för att se om det vill komma igång.. Spänd förväntan nu!
Ser såklart också fram emot att få bada, det är ju tokvarmt ute å jag längtar efter att få kasta mig i!
Förstår de blandade känslorna kring nära å käras graviditeter å bebbar.. Har flera nära vänner som är tokgravida(ploppar ut en liten en närsom) å det känns tungt att träffa dem å deras härliga magar, även om, som ni alla redan sagt, man är glad för deras skull.
Men, vi ger inte upp!
Nu faen ska det vara bäbisfabrik!
Tjo!