Missed abort
sommarbebis 2010 skrev 2010-07-15 10:32:10 följande:
Mamaobabba!
Jag hoppas att det går över snart, sjukskriver du dig inte nu då? Så har du ju några semesterdagar till godo senare i år

Skulle jag ha gjort, dör dom skulle ju inte rekommendera att du arbetar just nu efter en skrapning och så. Jag hoppas att ni får riktigt trevligt i skärgården. Själv ska jag försöka att bara ta det lugnt i helgen, om det nu går, börjar känna mig krasslig och jag ska till att arbeta 23 timmar på raken snart, kommer nog vara rätt mör i helgen...
Ja, jag ska nog sjukskriva mig! Så man har några semesterdagar till godo, som sagt. Inte tänkt på det, man är ju så "uppe i allt"!
Håller också tummarna för att allt ska gå över snabbt ocha tt jag ska sluta blöda, för nu fick jag ett annat svar; att det var fritt fram att sexa så snart blödningen var över. Även om läkaren dock rekommenderade kondom fram till första mensen så att man inte förvirrar sig med hormonpendlingar och så..
Får se hur jag gör. Kissat på flera gravtest som alla visar negativt, och om jag kissar positivt på ÄL före så borde ju allt vara igång?!
Åh, huvva för att känna sig risig och vara sjuk på sommaren! Hoppas verkligen att det går över då du kan få en lugn och skön helg! Vad jobbar du med, nu när du har så långa pass? Omsorgen? Krya på dig!!
Anonym (L) skrev 2010-07-15 15:09:05 följande:
Skönt att höra att allt gått bra! Har du fått någon tid för återbesök nu? Ta hand om dig, kroppen, själen och maken! Mycket jordgubbar och skalmanduschar! Snart får du bada igen också...
Och ja just det, min familj har hus utanför Backe så det är ju alldeles i trakterna! Världen är liten.

Var i Sthlm bor ni? Vi bor på Hornstull, känns nästan som jag haft klippkort till SÖS senaste tiden...
Okej, så det är såpass nära!

Torpet ligger Gåreleselet, nära Röån. Får se om vi kommer dit något nästa vecka.
Vi bor söder om stan; Västerhaninge. Landet, landet!
Så SÖS är snabbaste alternativet att fara till även om Huddinge kanske är närmare. Men, jag "gillar" SÖS, alltid fått bra bemötande därifrån och känt mig väl omhändertagen.
Har ju blivit några vändor nu, som sagt..

Hoppas ni får en toppentid i Ångermanland då!
beingboring skrev 2010-07-15 15:24:03 följande:
Och ja, hej förresten. Det är alltså jag som är Anonym (L), tänkte att jag skulle outa mig lite...

sugarrush skrev 2010-07-15 15:41:28 följande:
Och hej, det är jag som är Anonym (midsommar-MF)

Xperia skrev 2010-07-15 17:29:17 följande:
Hejsan,
Det är jag som är Anonym (MA jag med!) 
Hej alla.. Kul att se vilka ni är!