Anonym (L) skrev 2010-07-13 15:26:46 följande:
Sannerligen rörigt både i huvudet och i kroppen! Haha. Just nu är vi ute i sommarstugan så det blir inget sjukhusbesök. Ska ringa och prata med dom och se vad dom säger dock... Har läst att de använder samma sorts tester där som man använder hemma men man kan ju testa med blodprov också.. Eller alternativt ultraljud, men det kanske är för tidigt.
Tycker dock att om det visade negativt på sjukhuset för två veckor sedan så borde det visa negativt nu också men konstigare saker har väl hänt än att tester visar olika. Har ytterligare ett test hemma men har inte gjort det eftersom jag inte kommer tro på det även om jag får plus igen...
Aja, ska försöka att inte tänka på det för mycket för att inte bli besviken men det är ju inte så lätt det...

Nej, inte alls lätt när det är så spännande!!!
Som sagt får du hålla oss uppdaterade om hur det går.. Så nyfiken ju.
Hoppas du får njuta av semestern! Var ska ni åka?
Själv har jag fortfarande inte slutat blöda och hade ju hoppats på det, så man kunde få bada och sexa på semestern.. Börjar ju bli extremt jobbigt nu. Suck.
Ska ringa sjukvårdupplysningen idag och fråga, eftersom jag är inne på tredje veckan efter skrapningen och nästan inte blödde något i början men blöder ganska mycket nu.
Inga smärtor dock, så jag hoppas ju att allt är okej!
Nu ska jag packa inför kvällens långfärd till Norrland..
Skönt att komma bort, åtminstone en liten sväng!