• melina80

BF Oktober 2010 efter IVF

JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT ETT PLUS!!!
    Har BF 19 Oktober - 10
    Någon mer Oktober??

Det här är min första graviditet och det hade varit kul att ha någon att prata med under resans gång..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-18 20:31
    BF

natta80gbg 19/10
    jelina068 25/10
    Gulapilen 25/10
    Mikafikaa 27/10
    trifolium -----

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-20 10:50
    Glittran 10-15/10
    Ewa 16/10
    trifolium 25/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-12 18:18
    ny lista :)

BF 16/10, Ewa 32 år, nästan Göteborg, första barnet
    BF 17/10, Glittran 38 år, Göteborg, andra barnet
    BF 20/10, natta80gbg 29år onsala, första barnet
    BF 25/10, Trifolium 31år Uppsala, första barnet
    BF 25/10, Jelina 34år Göteborg, tredje barnet
    BF 25/10, Mrs Sara 29 år Luleå, första barnet
    BF 27/10, Mikafikaa 28år Stockholm, första barnet
    BF 28/10, Lena 74 35 år Norrköping, andra barnet
    BF 4/11, ElsaT 38år Norrtälje, första barnet
  • Svar på tråden BF Oktober 2010 efter IVF
  • Mrs Sara

Lena74: Tack! Jag fick ställa klockan på 21:30 igår för att kunna se solsidan, somnade mitt i let´s dance

Varje litet steg tar mig närmare målet
  • Ewa

trifolium: Stort grattis till ett lyckat vul.

Mrs Sara: Välkommen och grattis.

Lena74: Haha...jag lyckades hålla mig vaken till Solsidan, MEN somnade i första reklamen!!!

Jag och min sambo var på MVC och skrev in oss igår (fredag). Det kändes helt overkligt. Jag tycker knappt det gått in i mitt huvud att det finns ett liv i mig som växer. Men vi är så klart jätteglada och pratar mycket om det ändå.

Nästa helg har vi tänkt att berätta för våra familjer. Mest spänd är jag på min mammas reaktion, för hon har vet inte nåt om detta.

Ikväll blir det lite mat och Melodifestivalen. Har vilat en stund nu så jag borde kunna hålla mig vaken hela programmet!!!

• ElsaT

Grattis till alla lyckade VUL! Längtar såå till vårat. Min mage är hemskt stor... börjar undra om min sambo har rätt som tror dom är fyra stycken där inne{#lang_emotions_surprised}. Haha det är väl bara gaser av allt stillasittande under förkylningen.

• IdaVi

Ewa: Vad spännande att berätta för familjerna. Min mamma och hennes man vet om det för de har ju varit barnvakt åt Ida när vi varit på kliniken. Men annars har vi hela släkten kvar att berätta för. Men maken vill vänta några veckor till medan jag har lust att ta en stor megafon och vråla ut till hela världen!

Elsa: Här känns det också som det är fler där inne. Magen är extremt trög så jag har börjat med krossade linfrön på filen på morgonen

Snart torsdag, längtar!!

~ Ida 21/10-08 ~
  • lilltotten

jag gick in i v 9 igår..o nu längtar jag till torsdag eftermiddag...ska göra mitt andra vul...mitt första vul gjorde ja i v 6..pga  av min svullna äggstockar..lite orolig att det inte står rätt till...men det e väl normalt...tänkte inte berätta för familjen innan jag har gjort kubb testet v 13..

hur mår ni andra?

• Mrs Sara

lilltotten: Spännande att få se pyret igen!
    Jag mår bara bra, märker att jag får springa på toa rätt så ofta nu, tycker att jag är kissnödig jämnt.

Varje litet steg tar mig närmare målet
  • Frozen

Idag var vi på vul och fick se vår lilla pingvins hjärta slå nu känner jag mig verkligen mkt lugnare.
    Jag fick även lergigan utskrivet, men bara för det mår jag inte alls illa just nu, men det lär ju komma tillbaka snart...hehe

Vi tänkte berätta för min familj i påsk, i v 11, känns som att det kommer vara ett bra tillfälle och jag känner att det kommer va skönt när mamma vet varför jag mår dåligt och så. Min sambo vill vänta lite till och vi kommer troligen berätta för hans familj i v14.

• IdaVi

lilltotten: Ska också på VUL på torsdag, men det första. Är också nojig, verkar höra till
    Är illamående halva dagarna, ständigt hungrig och kissnödig på nätterna. Och trött! Annars är det bra

Mikafikaa: Grattis! Vad skönt att det såg bra ut på VUL! Bra med Lergigan, kanske man skulle försöka få utskrivet

Nån mer än mig som äter konstant! Ett under att jag inte gått upp i vikt ännu med tanke på vad jag trycker i mig. Nu äter jag pastasallad, för tre timmar sen åt jag lunch Vart ska detta sluta?

~ Ida 21/10-08 ~
Svar på tråden BF Oktober 2010 efter IVF