Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då e jag här nu med

• Nallepuhmamma

1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18. Familjen Mu
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Nallepuhmamma
    Har inte kunnat vara inne på datorn/äh på 1½ vecka pga vårat internet/telefon legat nere pga vädret *suck*.

Hoppas allt är bra med er andra?

Vad ska man säja?
    tror inte bebisen lever i min mage faktist.
    Såhär i v 16 har jag itne känt NÅTT livstecken ifrån den och har inte äns en liiiiiten bula på magen

med barn nr 1 kände jag kraftig första spark i v 16 och med nr 2 i v 13 redan och dom säjer ju man ska känna tidigare men icke här nu
  • Nallepuhmamma
    Angel20 skrev 2010-03-02 10:35:48 följande:
    gumman då, ska du inte försöka få tid för UL då?? d e juh jätte plågsamt att gå å tro att d e livlöst där inne..jag hoppas å tror att den här graviditeten uttrycker sig bara annorlunda än tidigare.. *kramar om*
    Tror helt ärligt inte jag skulle få ett ul bara för jag är orolig när jag inte blött eller nått.
    Dom öär inte så generösa här
  • Nallepuhmamma

Ska man ringa bm och säja man är orolig och vill ha ett ul nu?

• Nallepuhmamma
    Till min STORA lycka tror (Rätt säker) jag att lill*n rörde sig mycket i magen igår så det kändes
    Inte starkt men iaf väl kännbart och if inte tarmarna som dansade tango

Kanske vågar hoppas nu iaf att det är en levande där inne

Jösses vad jag längtar till denna sommaren.
    Dels att få komma ut med husvagnen,sola/bada/busa med familjen och få ett nytt stjärnskott i familjen

Hoppas bara jag får mitt efterlängtade körkort också.
  • Nallepuhmamma
    puchelina88 skrev 2010-03-03 11:22:00 följande:
    jo ja längatr till sommaren oxå då vi oxå har husvagn ska bli skönt komma i väg lite med vagnen igen;)får se om man kommer in i vagnen lr om magen är för stor hehe
    Haha ja stor lär man vara men det hindrar inte mig fråmn att njuta som en galning nu i sommar efter denna förbannade vintern
  • Nallepuhmamma
    SweetLilly skrev 2010-03-08 11:13:15 följande:
    hej tjejer! Idag är det RUL!! Är jättenervös men samtidigt jättepirrig och glad!Svar på preggas fråga; jo torkade aprikoser är laxerande..Min man kommer hem tidigt idag så ska vi äta lunch ihop här hemma, sen bär det av! Hoppas man hittar dit vi ska, haha. Får åka i GOD tid. Jag tycker det är lite jobbigt att åka till nya platser sådär, men det ska nog gå bra! Har ju honom med mig!Efteråt ska vi nog äta ute, hoppas på det, känns som man vill "fira" om allt är ok. Få hur han känner för det.Har gjort en jättelista för att shoppa i Ullared nästa månad, ser dyrt ut
    Åh ska du till Ullared nästa månad?
    Vi ska också dit då
    Gissa vem som kommer vara som en hök bland bebiskläderna haha.
    Här lär det springa iväg fleeeera herrans tusen då vi ska handla till alla oss (2 vuxna,2 barn plus en i magen) samt till hemmet osv.
    Hoppas man slipper trängas med massa puckon som ska klämma sig i mellan och knuffas.
  • Nallepuhmamma
    SweetLilly skrev 2010-03-08 12:23:50 följande:
    Vi ska nog dit den 15:e då slipper man nog de värsta köerna. När vi var där förra året i feb, den 17:e så var det bara 3 kassor öppna och ingen kö
    Samma h'r vi brukar köra i mitten av månaderna för att slippa alla som får tex lön,barnbidrag osv.
    Rätt skönt men vist har man åkt senare ibland och fått tränga sig igenom varje gång
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-09 07:37:51 följande:
    *snyft* men det slog in i sidan på mig när dörren slog tillbax...jo saken e ju inte bättre av att jag drömde att jag la handen mellan benen å det kom massa med blod....å det underlättar ju inte..
    Men se det så att det bara va sjuka drömmar du drömt nu
    Det är så vanligt att man gör det som gravid.
    Har alltid haft mardrömmar som gravid och många sjukare och skrämmande mer än den andre.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10