Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-05 19:26:56 följande:
    men vi vet ju inte än om det e magsår....men me tanke å alternativen så kan man ju nästan hoppas det.
    Bara hålla tummarna nu för hennes skull.

Avskyr när läkare säjer "TROR"...

Det är ju inte ett def svar.
  • Nallepuhmamma
    carohl skrev 2010-04-06 12:30:31 följande:
    Hej tjejer! De gjorde gastroskopi och det var inte blödande magsår men skitsamma nu tar jag det som det kommer. Jag vägrar oroa mig. Tack för omtanken tjejer ni är för goa. Men skriv inte på min fb. Jag har inte talat om att jag är här bara till nån vän. Kram på er!
    Jag håller mian tummar och allt för dig.
    Hoppas läkarna finner vad det är och att det är helt ofarligt.
  • Nallepuhmamma
    carohl skrev 2010-04-06 12:30:31 följande:
    Hej tjejer! De gjorde gastroskopi och det var inte blödande magsår men skitsamma nu tar jag det som det kommer. Jag vägrar oroa mig. Tack för omtanken tjejer ni är för goa. Men skriv inte på min fb. Jag har inte talat om att jag är här bara till nån vän. Kram på er!
    Ska dom göra flera undersökningar?
    När får du svar?

Tänker på dig!
  • Nallepuhmamma

En dag närmare att få se våran lill* i magen
    Imorgon är det dags och hoppas,hoppas,hoppas allt är bra med den lill* fortfarande och att h*n vill visa vad h*n är för någon parvel

• Nallepuhmamma
    den kära leken skrev 2010-04-07 10:18:34 följande:
    Åhhh, man räknar verkligen dagarna.
    Japp men skönt att det är imorgon kl 9 man får se plutten igen

Har ni också fint väder idag?
    Har ska bli 15-16 grader och vi har nu 10 +
    Ska hänga ut tvätten sen och gå en liten härlig runda med bägge ungarna sen
  • Nallepuhmamma
    den kära leken skrev 2010-04-07 10:50:04 följande:
    japp här skiner solen, Blir att ta promenad på lunchen.
    Vad härligt

Ska snart iväg och handla inför morgondagen då 2 stora saker sker Dels då att man får se plutten men min man fyller ju år så jag måste få tag i någon bra present. Någon som har något bra förslag?

Ska ej va något jätte dyrt eller stort.
  • Nallepuhmamma
    Godmorgon tjejer!

Hoppas ni kunnat sova gott inatt och får en super trevlig dag idag och med sol och värme.

Jag vaknar ju som vanligt om nätterna och inte kan sova och måste upp och pinka innan man gör på sig,men inatt kunde jag inte sova alls pga man ska till UL nu på morgonen.
    Aningen nervös (Detta är 2:a ul).

Tror eller rättare sagt har en kännsla att jag inte kommer få veta om det är en pojke eller flicka i magen, alltså bm säjer det gärna men bebben kanske har andra planer att inte visa oss om det är med eller utan pip
    Kan bara hoppas.
    Men får iaf hoppas på att plutten vuxit till sig nu till "Normal" längd nu för sin vecka och man kan bli framåtflyttad.

Kram på er!{#lang_emotions_flower}
  • Nallepuhmamma
    SweetLilly skrev 2010-04-08 06:34:31 följande:
    morrn morrn!Ingen bra morogn detta, trodde det skulle va det då jag sovit kanon, men vaknade av att mannen släppte in katten som vart ute hela natten, och han (katten) börjar harkla och ha sig. Sen kunde han inte äta och nu har han kräkits blod.. så han har stopp i halsen stackars fisen.. så nu får jag gott vänta tills veterinären öppnar kl08 så jag kan ringa! Jag hatar att vänta på sånt här..varje gång han harklar så får jag ont i kroppen..
    låter som ena våra katt som oftast håller på så och kräks lite blod då han varigt på mus/sork jakt
  • Nallepuhmamma

Ni med katt brukar era katter också komma in och se kitnöjda ut med en levande äcklig mus i "munnen" och sedan släppa den äckliga saken hos er för att typ visa er vad duktiga dom är?

Detta har skett flera ggr och jag som är rädd för möss får ju sånt där panikskrattanfall av rädsla haha. Flyger iväg som en skollad råtta själv haha.

den kära leken skrev 2010-04-08 06:48:07 följande:
    God morgon!Nallepuhmamma: Lycka till på UL och hoppas den visar sig nu när du vill veta!Sweetlilly: Åh nej, lilla kissen. Hoppas inte det är nåt allvarligt.
    Tackar!
  • Nallepuhmamma
    SweetLilly skrev 2010-04-08 07:33:51 följande:
    Nja oftast är de döa, men det är ganska vanligt beteende att de gör så! De vill ta hem bytet till familjen bara Lite som present sådär gulligt jag brukar säga tack och slänga bort det utom synhåll, haha
    Haha ja det kan ju inte jag hihi.
    Det får mannen sköta men oftast e han ju inte hemma *Suck*...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10