-
Hahaha vilken klok katt du harSweetLilly skrev 2010-04-08 07:36:11 följande:Måste bara berätta om den ena kattens fina jakinstinkter då, det finaste han kommit hem med, var grannens svålbit han hängt ut till fåglarna. Han kom släpandes på den och lade den på verandan utan för dörren och var SÅ nöjd! Jag höll på att skratta ihjäl mig!!
-
Haha ja men katter är ju lokare än dom ser utSweetLilly skrev 2010-04-08 07:42:07 följande:ja..hur han fått ner den och lyckats släpa hem den, ja det är ett mysterium, kul var det iaf, haha
han pallade kanske inte vara på jakt efter "levande" föda så han spåg det som kanon hihi -
Håller tummarnaSweetLilly skrev 2010-04-08 07:48:06 följande:haha ja såg den ultimata "färdigrätten". haha!nej usch, den stackaren är det ju som ligger på hallmattan nu och mår dåligt Hoppas det inte är nån fara med skrutten...bara en kvart kvar nu tills jag kan ringa.. -
Så då var man hemma från UL nr 2 och nu såg allt normalt ut.
Plutten har växt till sig och allt UA 0 (Uan anmärkning) enl henne iaf
Men tror ni lill*n var villig och visa sig eller?
Nix inte et smack bara för vi ville veta könet haha.
Låg ihopkurad som en köttbulle i vänstra delen av magen med benen typ knytna och navelsträngen i mellan haha,MEN hon sa iaf att "här ifrån ser det ut som en flicka men kan ej ge 100% rätt svar"...
Ja jag har iaf bokat privat ul nu på söndag och hoppas då lill*n knytit upp benen och visar sig
Ansiktet däremot visade den glatt
SweetLilly skrev 2010-04-08 10:26:22 följande:Skönt det inte var värreNu ringde vetten! det var bara gräs som trasslat sig i halsen! men han hade väldiga kräkreflexer, t.o.m när han var bedövad å halvsövd haha, så det var därför det verkade som att det var stopp. SKÖÖNT! -
Sa fel söndagen den 18:e april får vi förhoppningsvis kanske få veta haha
-
Tack men ännu mer lyckat om plutten villa visa vad han/hon hade där nere men icke,,,Så nu får man bli en tusing fattigare kommande söndag...Pregga skrev 2010-04-08 11:38:01 följande:Grattis till ett lyckat ul :) -
Carohl: Skönt du mår bättre. Hittade inga "fel"?
Pregga: Söt stor bula du fått nu
Jag spanar lite här fortfarande trots det jag blitt bakåtflyttad lite!!! -
Snart (Söndag) är det dags för köns-UL på privatkliniken här
*Längtar*.
Så nu efter 2 ul som lill*n inte viljat visa sig vad det är så hoppas jag den ligger såpass så man kan se könet denna gången. Känns ju annars som man kört 16-18 mil i onödan annars även om man får en ny tid gratis så kostar ju bensinen multum.
Ni andra som kommer vara stora nu i sommar kommer ni bada massor? Får man äns sola? -
Igår fick jag äntligen veta vad det är som gömmer sig i magen och jag fick som jag ville
En liten tös är det och jag är så glad
-
tack ni alla och tack Pregga för presenten
Gullig du är.
Trode helt ärligt vi inte skulle få veta könet då bebben varigt envis men typ 1000:- fattigare men värt det så visade den lilla upp sig
Nu är det bara så fruktansvärt lååååång vntan tills man får henne i famnen.