Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

Godmorgon!

Drömde inatt om att jag fick en son,men men det lär vi få se vad dom säjer på ul sen vad det är
    Detta är iaf 2:a gången man ser/drömmer att det är en pojke

• Nallepuhmamma

Hej snyggingar

Hoppas ni har det bra?

Kan man få huvudvärk pang på?
    Fick det nu direkt efter jag gjort käk åt lillgrabben

6 dagar kvar tills man får se sin lill* igen
    Ska bli så skönt.

• Nallepuhmamma

Hej tjejer!

Vill önska er Glad Påsk.

Idag blir det att åka till mannens föräldrar och käka påskmiddag hoppas bara min jävla panik kan ge med sig nu bara. Är så jävla trött på den nu.

Antar lill*n ligger lite "lustigt" nu då jag inte känt plutten på ett tag nu men hoppas den vänder sig och ger morsan lite sparkar

• Nallepuhmamma
    Hej tjejer!

Har drömt 2 sjuka drömmar inatt.

Dröm nr 1: jag och mannen ska se våran bebbe på Ultraljud och får då se som ett fotografi (Färger och allt jätte fin bild/som kortkvalite) på skärmen men sen ser vi våran "söta" bebis.
    Den har massa mörkt hår och normal bebis kropp,MEN huvudet ser ut som ett embryos skalle ni vet när dom är i v 6-7.
    Fy fasen vad läskigt det såg ut.
    Vaknade med hjärtat i halsgroppen.
    Men i denna drömmen fick jag veta att vi väntade en flicka alltså inte som drömmen innan då det va en pojke haha så vi får vänta tills på torsdag då vi vet påsiktigt

Dröm nr 2: Jag inleder ett förhållande med min bästa väninnas kille (Som i drömmen är henes ex men iaf), hans familj och hennes (Väninnans familj) är helt emot att han och  jag har nått ihop och försöker tvinga honom att aldrig skaffa fler barn osv...

Vafasen drömmer man så sjukt när man är gravid?
  • Nallepuhmamma
    puchelina88 skrev 2010-04-04 09:52:47 följande:
    Hejsan hmm vakna i natt hade skit ont i höger vaden någon mera som har haft de så???gör lite ont nu med!!
    Kramper är vanligt när man är gravid.
    Hade sådant massor när jag väntade sonen.
  • Nallepuhmamma
    PREGGA:

Varför i hela friden lägger du ner tid och energi på det där håriga träsktrollet till ex du har?
    Låt han ruttna i sin håla.
    Han vill ju bara att du ska må dåligt osv.

Strunta i honom helt och hållet och bara rå dig om dig själv och sonen i magen.

Ditt ex har ju uppenbarligen inte äns någon lampa tänd hemma.

Han vill abra få dig att må dåligt för att du va stark nog att kasta ut r*vhålet vilket han kanske aldrig kunde/kan acceptera.

Jag hade bytt telnr så man hade sluppit honom!
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-04-05 10:09:59 följande:
    jo jag vet gumman, jag borde bara lagt på å inte lyssnat på honom, men ngt i mig vill så innerligt att vi ska kunna funka som föräldrar. Näe jag vet att det stör ihjäl han att jag e stark, han sa det när vi träffades att han aldrig träffat en tjej med så mkt skinn på näsan å att han attraherades av det......men det va nog bara fram tills det gällde han själv. Jag borde byta nr, MEN då kan han ju använda det emot mig i en ev tvist. han kommer med all säkerhet att stämma mig på gemensam vårdnad. jag får ju ensam vid födseln å det kommer han nog inte acceptera. å då kan han hävda att jag utestängt han fr allt. suck....men du har helt rätt i att jag ska rå om min son i magen, mig själv å min ljuvliga dotter :)
    Men spara ALLA sms från honom och försök spela in det han säjer som bevis.
    Han är ju inte frisk i skallen och han är en typisk sån nöt som skulle kunna snacka skit om dig till ert gemensamma barn för att försöka vinna barnets tro på honom.
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-04-05 11:02:23 följande:
    saken e denna gumman att han e mkt försiktig, han sms.ar inte utan tar det via tel, MEN jag har ju flera vittnen som hört, tom framför min ena väninna sa han ju-jo men samantha e som en vildhund som måste tryckas ner å lära sig vem som bestämmer, så jag har ju vittnen. men jag vet ju inte hur jag ska spela in hans samtal....jo han skulle nog kunna snacka skit om mig till vår son, MEN jag vet av erfaremhet att han förlorar på det själv. jo det e helt sant, det som är till störst hjälp det är att få höra sanningen fr omgivningen, inte ngt dalt...mina vänner sa det igår, låt inte han göra dig illa mer nu. å det tänker jag inte, som ngn sa till mig för längesen-gumman, han kan bara göra dig illa sålänge du sj tillåter det...å det e ju sant. Tack å lov så har jag underbara vänner omkring mig..å jag ska ringa min advokat å höra med henne...tack gumman, du e ju för underbar <3<3
    Har du så du kan sätta på högtalarfunktionen på din mobil/telefon?
    Isåfall kan du ju spela in det med en mobil/inspelare sen.
    Eller skit i att svara på hans samtal och låt han smsa istället rötägget.
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-04-05 15:24:23 följande:
    Jo jag e glad att bebben mår bra å hoppas att dess mamma gör det snart med. Jag låter som sagt henne berätta själv sedan...
    Vad har hänt? Vem?
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-04-05 19:19:08 följande:
    har carohl i luren nu, hon säjer att jag kan berätta sååhon har i 3 dagar blött kraftigt fr tarmen, stora blodklumpar, å det pissar blod ur tarmen. Så hon e på olika undersökningar. Hon kommer säja här inne att allt e bra, men hon förskönar det hela!!!Tro inte på henne, det ÄR ILLA! men hon säjer alltid-det är ingen fara.....thats her. imon ska dom ner genom halsen på henne med kamera å kika.Läkaren sa att han tror inte det e cancer!!!!!!!!!! TROR!!!???Det tro sjutton att det inte är. jag undrar om det inte e magsår...men dom vet inte ännu...men läkaren se allvarligt på det å har henne kvar. vi snackar inte lite blod nu, å hon har INGA hemorojder.
    Men fy fasen vad skrämmande {#lang_emotions_frown}
    Hoppas hon mår bra snart och att det INTE är något farligt.
    Min man har haft magsår massa ggr
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10